۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱
امسال؛

بیش از هزار مبلغ به مناطق مختلف ساری اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری از اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران


حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری از اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در سالجاری خبرداد.

وی با بیان این که حضور مبلغان در مناطق مختلف سبب تقویت باورهای دینی در جامعه خواهد شد، بیان داشت: استقبال از حضور مبلغان در روستاها و مناطق محروم هر روز بیشتر می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که امروز هجمه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی بر علیه مبانی دینی و فرهنگی انقلاب هر روز گسترده تر می شود، تصریح کرد: روحانیت تنها قشری است که می تواند مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان در این زمینه شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز استراتژی نظام سلطه برای مقابله با نظام اسلامی تغییر کرده است، تصریح کرد: توطئه نرم یکی از مهم ترین ابزارهای سلطه گران بر علیه ایران اسلامی است که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

وی، تبلیغ احکام اسلامی را یک ضرورت انکار ناپذیر برشمرد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین مراکز اعزام مبلغ در کشور وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به میزان درخواست برای اعزام روحانی از سوی مناطق مختلف مرکز استان هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: عملکرد مناسب مبلغان در روستاها یکی از دلایل استقبال مردم از اعزام مبلغ است.

وی با بیان این که شرایط خاص فرهنگی و مذهبی مناطق محروم لزوم توجه به موضوع اعزام مبلغ را دو چندان کرده است، افزود: حضور یک روحانی در مناطق روستایی یک ضرورت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به اعزام هزار و پنج مبلغ در سال 89 به مناطق مختلف مرکز استان، خاطرنشان کرد: این مبلغان با هدف گسترش و تعمیق اسلام ناب محمدی(ص) اعزام شدند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: بیشترین اعزام صورت گرفته در ماه رمضان، ماه محرم و صفر، ایام فاطمیه، ایام صادقیه، دهه فجر، هفته ولایت، هفته مهدویت و ارتحال امام خمینی(ره) بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات