۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۶۴۸
آیت الله شبستری:

استحاله فرهنگی جوانان‌ رویکرد اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ ‌امام جمعه تبریز گفت: دشمنان در پروژه‌ای جدید به دنبال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی هستند.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اهر، اظهار داشت: خیزش کشورهای اسلامی در مقابله با قدرت های استکباری به یقین الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز شاهد تعبیر منویات امام راحل در سقوط ظالمان در سطوح مختلف بین‌المللی هستیم، نباید از اندیشه‌های متعالی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب غافل بود.

آیت الله شبستری ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان نقطه قوت و اقتدار و عظمت جهان اسلام از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه شعار امروز ملت‌های مسلمان همان شعار مردم ایران در 32 سال قبل است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ترفندهای مختلف دشمنان در براندازی نظام اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان در پروژه‌ای جدید به دنبال استحاله فرهنگی جوانان ایرانی است.

وی دستیابی جوانان ایرانی به فناوری‌های جدید را افتخاری برای جهان اسلام دانست و افزود: انقلاب اسلامی همه روزه شاهد پیشرفت‌‌ها در عرصه‌های مختلف و رسیدن به خودکفایی بوده و دستاوردهای جدید ایران اسلامی نشان از همت والای دانشمندان جوان است.

آیت الله شبستری همچنین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را رسالتی همگانی دانست و افزود: این فریضه ضامن اجرای احکام الهی است، امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا بود.

وی با تقدیر از توجه ویژه دولت و مجلس در آغاز فعالیت سازمان امر به معروف و نهی از منکر گفت: در صورت تصویب مجلس و اجرایی شدن آن شاهد تأسیس سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور و توسعه آن به مراکز استان ‌ها و شهرستان‌ها خواهیم بود./935/پ202/س
ارسال نظرات