۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۶۸۳

دعوت آیت‌الله علم الهدی از مردم مشهد جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد، با ارسال پیامی خواستار حضور با شکوه مردم ولایتمدار مشهد در آیین سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر رضوی شد.
سخنراني رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیة‌ الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، در پیامی خواستار حضور پرشور مردم مشهد در آیین سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب در روز اول فروردین شد.

در این پیام آمده است: در طلیعه آخرین دهه قرن چهاردهم هجری شمسی، در هاله رأفت رضوی (ع) نوید حضور پرمهر رهبری و ولایت، حضرت آیة الله خامنه ای (مد ظله العالی) را به اطلاع شما مردم غیور و ولایتمدار خراسان و زیئران محترم می رسانم و با کمال مسرت از علما، اساتید، طلاب، دانشگاهیان، خانواده محترم شهدا، ایثارگران، آزادگان و اقشار جامعه ولایی دعوت می کنم روز دوشنبه اول فروردین سال 90 از ساعت 15:30 در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه مشرف شده و به رهنمودهای حکیمانه اش گوش جان بسپاریم.

دعوت مدیر عالی حوزه علمیه خراسان از طلاب و علما برای دیدار با رهبر انقلاب

همچنین آیت الله عباس واعظ طبسی، مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، نیز به مناسبت حضور با برکت ولی امر مسلمین و امام جامعه اسلامی در جوار بارگاه منور رضوی پیامی را صادر کرده است.

مدیر عالی حوزه علمیه خراسان در پیام خود آورده است: سپاس بی پایان خداوند سبحان را که دیگر بار منتی بس بزرگ بر ما نهاد تا در آغاز بهار و در سرزمین خراسان که مضجع منور هشتمین حجت خدا را همچون نگینی در برگرفته است. شمیم خوش ولایت، روح و جانمان را جلا بخشد و زنگار دل را به اشک شوق دیدار یار بشوییم و نوروز را در بهشت زمین، آسمانی آغاز کنیم.

نوروز امسال را در حالی گرامی می داریم که نو شدن احوال امت اسلامی را در پرتو انوار قدسی انقلاب اسلامی مان به نظاره نشسته ایم و موج بیداری اسلامی سرتاسر جهان اسلام را فراگرفته و نقشه های شوم دشمنان اسلام و امت اسلامی نقش بر آب شده که بی شک این یکی از شیرین ترین میوه هایی است که درخت پرثمر انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته است.

در بخش دیگر این پیام ذکر شده است: با ابراز مسرت فراوان از این تحول عمیق امت اسلامی، سرافرازیم که به برکت حضور با طراوت ولی امر مسلمین و امام جامعه اسلامی، بار دیگر عطر نفس امام راحل و شمیم روح نواز ولایت و امامت در فضای پایتخت معنوی ایران اسلامی و جهان اسلام پراکنده می شود و امت شهیدپرور و همیشه در صحنه، نقشه راه امت اسلامی را در رهنمودهای داهیانه سلاله پاک پیامبر(ص) متجلی می بینند.

مدیر عالی حوزه علمیه خراسان در پایان این پیام آورده است: بدین مناسبت از عموم برادران و خواهران اسلامی و مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس و زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به ویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و جوانان و نوجوانان دعوت می کنم، برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی،حرم مطهر رضوی حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره مند شوند که تجدید پیمان مجددی است با امام راحل و مقام معظم رهبری، حضرت آیة الله العظمی خامنه ای و بدون شک بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و نزول رحمت و برکات خداوند منان را مضاعف خواهد کرد.

لحظه‌های دلپذیر دیدار با سکاندار انقلاب، عیدی شوق‌انگیـز و خاطره‌ای ماندگار برای زائران و مجاوران است

همچنین استاندار خراسان ‌رضوی نیز در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به مشهدالرضا(ع) از عموم مردم مشهد برای حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب در روز اول بهار دعوت کرد.

در پیام محمود صلاحی، استاندار خراسان رضوی آمده است: خدا را سپاس که عنایاتش نوید بخش سالی پر برکت، با نشاط و سرشار از طراوت است. ایزدمنان را شکر که توفیق مجاورت و زیارت حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) را برای مردان و زنان مؤمن، عزتمند و ولایتمداران ایران اسلامی فراهم کرده است تا در جوار بارگاه ملکوتی حضرتش، ستایشگر لطف و عظمت وصف‌ناپذیر خالق هستی باشند و تقدیم تعظیم خالصانه به درگاه آن عظیم بی همتا که مشهد را هر سال با رایحه خوش ولایت معطر می‌سازد تا فرصت مغتنم بهره‌گیری از فیض وجود ولی امر مسلمین جهان برای قبیله مهر و وفاداری فراهم شود.

در ادامه این پیام آمده است: نسیم بهار، پیک خوش خبری است که هر نوروز، حضور میهمان گرانقدر، والامقام و عزیزی را در شهر امام‌رضا(ع) بشارت می‌دهد و پایتخت معنوی جمهـوری اسلامی، طلیعه سال نو را با افتخار میزبانی محبوب قلوب مستضعفان و آزادگان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آغاز می‌کند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگر پیام خود آورده است: برای زائران و مجاوران ثامن‌الحجج(ع) که پاکباخته حریم امامت و ولایت هستند، لحظه‌های دلپذیر دیدار با سکاندار انقلاب و استماع بیانات ارزنده و راه‌گشای معظم له، عیدی شوق‌انگیـز و خاطره‌ای ماندگار است که آثار روحانی و معنوی آن پهنه سرزمین‌های اسلامی را نیز در می‌نوردد.

ضمن عرض خیر مقدم پیشاپیش به رهبر معظم انقلاب اسلامی رجای واثق دارم مجاوران و زوار آستان ملائک پاسبان رضوی مانند همیشه با حضور متراکم و بیادماندنی خود در مراسم میثاق با رهبری در روز اول فروردین‌ماه در حرم مطهر امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود، از این لحظات لبریز از شهد ولایت برای اثبـات پایبندی خود با آرمان‌های امام‌راحل(ره) و پیمـان مجدد با پرچم‌دار نهضت دینی در جهان بهره خواهند برد. /934/پ202/ص

ارسال نظرات