۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۷۴۸
حجت الاسلام بنایی:

شورای امنیت و سازمان ملل با سکوت معنادار دست جنایتکاران را باز گذاشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با محکوم کردن جنایات بیرحمانه نیروهای عربستان سعودی در بحرین، سکوت معنا دار سازمان ملل متحد و شورای امنیت را مورد انتقاد قرار داد و از ملت های آزادیخواه خواست با قیام و اعتراض مردم بحرین را تنها نگذارند.
حجت الاسلام علي بنايي


حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فاجعه انسانی صورت گرفته در بحرین، کشتار مردم این کشور به دست نیروهای ارتش بحرین و نیروهای امارات و عربستان سعودی را محکوم کرد.

وی بیداری مردم بحرین را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت:‌ با حوادثی که در تونس و مصر پیش آمد مردم این کشور هم علیه حکومت آل خلیفه قیام کردند و خواستار حقوق مسلم خود شدند.

این فعال سیاسی گفت: با توجه به همسایگی کشور بحرین با عربستان سعودی ارتباط و تعامل بسیار نزدیکی بین شیعیان این دو کشور وجود دارد و ما لشکرکشی نیروهای عربستان به بحرین و کشتار مردم این کشور را محکوم می کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی لشکر کشی عربستان و امارات به بحرین را محکوم به شکست دانست و تصریح کرد: با قضایایی که پیش آمده است و تحرکات آمریکایی ها و رفت و آمدهای این مسؤولان این کشور به بحرین نیروهای عربستان دست به لشکرکشی به این کشور مسلمان زدند.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: عربستان سال گذشته هم در داستان یمن مداخله کرده بود و آنها باید بدانند همچون گذشته این گونه اقدامات برای شان سودی نخواهد داشت.

این فعال سیاسی سکوت مجامع جهانی در مقابل نسل کشی در بحرین را سرزنش و محکوم و تاکید کرد: مجامع جهانی با همدستی آمریکا و صهونیست ها سعی دارند در بحرین نسل کشی راه بیندازند.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: شورای امنیت در بسیاری از امور عادی موضع می گیرد و قطعنامه صادر می کند، اما متاسفانه در قبال این جنایات فجیع و بیرحمانه با سکوت خود دست جنایتکاران را باز گذاشته است.

حجت الاسلام بنایی ادامه داد: ملت های مسلمان و محافل اسلامی باید بپاخیزند و در مقابل ددمنشی‌های عربستان مقابله کنند و حاکمان سعودی هم بدانند این گونه اقدامات سودی برای شان نخواهد داشت و نقشه های آنها نقش برآب خواهد شد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عربستان به خاطر عملکرد ناشیانه و ماهیت آمریکایی در هر جا که ورود پیدا کرده، شکست خورده است و در این جا نیز سرنوشتی جز شکست در انتظارشان نخواهد بود. /924/ت302/ع

ارسال نظرات