۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۰۷۹۳

یادواره سردار علی هاشمی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره سردار شهید علی هاشمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در مجتمع امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.
يادواره سردار شهيد علي هاشمي در اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره سردار شهید علی هاشمی، صبح امروز با حضور حضرات آیات سید محمد علی موسوی جزایری، سید علی شفیعی و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان کشوری و استانی در مجتمع امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به ویژگی های خاص سردار هور، شهید علی هاشمی اشاره و اظهار داشت: همت، ایثارگری و فداکاری این شهید والا مقام بسیار بالا و چشمگیر بود.

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، نیز در این یادواره، گفت: شهدا در زمان جنگ تحمیلی ایثارگری‌های بسیاری داشته‌اند و راه پیروزی خون بر شمشیر را به ملت‌ها نشان دادند؛ بیداری امروز ملت‌های مسلمان جهان نیز مدیون همین ایثارگری شهدا است.

بر اساس این گزارش، سردار محمدجعفر اسدی، رییس بازرسی نیروهای مسلح و مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز در این برنامه به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است شهید علی هاشمی، با استفاده از ظرفیت‌های منطقه و عشایر هور به عنوان ابزارهای اصلی توانست در عملیات خیبر نقش‌آفرینی کند.

بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر وی در ابتدای سال 89 به آغوش همرزمان و خانواده بزرگوارش بسیار مهم بود و حرکت عظیمی را در تشییع پیکر این شهید در استان خوزستان شاهد بودیم./9451/پ202/ص


ارسال نظرات