۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۸۲۰
با حضور در راهپیمایی؛

ملت ایران کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ ملت انقلابی و مسلمان ایران اسلامی، با برگزاری راهپیمایی های باشکوه، کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع بحرین را محکوم کردند.
ملت ایران کشتار بی‌رحمانه مردم بحرین را محکوم کردند
به گزارش خبرنگاران خبرگزاری رسا از سراسر کشور، مردم انقلابی، متعهد و همیشه در صحنه ایران اسلامی روز جمعه، بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، با برگزاری راهپیمایی های باشکوه، حمایت و پاسداری همه جانبه و قاطع خود را از مردم مظلوم و بی دفاع بحرین نشان داده و کشتار آنان از سوی ارتش بحرین و مزدوران سعودی را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، در حالی که حوادث تلخ در بحرین، وجدان میلیون ها انسان و آزادی خواه را جریحه دار کرده و به درد آورده است، مدعیان حقوق بشر در جهان و سازمان های بین المللی سکوت اختیار کرده اند و تنها نظاره گر وحشی گری ارتش عربستان سعودی و بحرین با حمایت کامل آمریکا هستند.

با این حال ملت ایران که همواره در حمایت از مظلومان پیشگام بوده اند، به حمایت از مظلومان بحرین بپا خاسته و امروز با حضور در راهپیمایی سراسری با سردادن شعارهای حماسی، افزون بر اعلام حمایت از انقلاب های منطقه و مردم مظلوم و بی دفاع بحرین، کشتار مسلمانان و شیعیان این کشور را محکوم کردند و خواستار عکس العمل فوری سازمان های اسلامی در این مساله شدند.

راهپیمایان که پارچه نوشته هایی با مضمون محکوم کردن لشکرکشی عربستان سعودی و امارات به دست داشتند، شعارهای حماسی از جمله: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، هیهات من الذله، سر داده و رفتارهای متناقض و دوگانه علمای عرب را سرزنش کردند.

راهپیمایان سراسری ایران اسلامی همچنین در پایان این تظاهرات که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با قرائت قطعنامه ای ضمن محکوم کردن کشتار بیرحمانه مردم مظلوم و بی دفاع بحرین، نسبت به عواقب این جنایات هشدار دادند و ضمن انتقاد شدید از سکوت طولانی سازمان های بین المللی و اسلامی، از آنها خواستند بیش از این دست جانیان سعودی را در کشتار مردم بحرین باز نگذارند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات