۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۸۳۴
آیت الله مجتهد شبستری:

دموکراسی خواهی آمریکا افسانه‌ای بیش نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان اینکه جنایات آل سعود در بحرین فراموش نشدنی است، گفت: دموکراسی خواهی آمریکا و عواملش، افسانه‌ای بیش نیست.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به کشتار مردم بی گناه بحرین با دخالت آل سعود اظهار داشت: آل سعود با این اقدام وقیحانه و ددمنشانه خود درصدد حفط منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

وی با بیان اینکه خون مردم بحرین دامن آل سعود را خواهد گرفت، تصریح کرد: اگر امروز شاهد مداخله آل سعود در اوضاع داخلی بحرین هستیم، همه نشان از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از کشتار مسلمانان و تفرقه میان امت اسلامی است.

آیت الله شبستری خاطر نشان کرد: توجیه مداخله گران در امور بحرین همکاری در راستای پیمان شورای همکاری خلیج فارس است، در حالیکه این پیمان به منظور همکاری در خصوص تهاجم خارجی منعقد شده، مردم بحرین برای رهایی از حکومت وابسته کشور خود قیام کرده اند.

امام جمعه تبریز جنایات آل سعود در بحرین را فراموش نشدنی دانست و اظهار داشت: به یقین ترس آمریکا از اوضاع منطقه و سقوط پایگاه های نظامی استکبار در خاورمیانه عامل اصلی جنایات آل سعود است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به محکومیت جنایات آل سعود در بحرین از سوی بسیاری از کشورهای جهان ادامه داد: آمریکا باید بداند که انقلاب مردمی بحرین تا سقوط دیکتاتورها و برقراری حکومتی مبتنی بر احکام الهی و اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دموکراسی خواهی آمریکا و عواملش، افسانه‌ای بیش نیست، گفت: موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان به برکت انقلاب اسلامی به راه افتاده و قطعا تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: صله رحم، رفع کدورت ها و دستگیری از نیازمندان و مستضعفان مقدمه برای تحول در سال جدید به شمار می روند./935/پ202/ص
ارسال نظرات