۰۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۹۲۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان و مردم در عمل جهاد اقتصادی را نشان دهند

خبرگزاری رسا ـنماینده مجلس خبرگان رهبری، برگزاری سمینار، همایش و نصب بنر در راستای شعار سال جاری مطلوب ندانست و از آحاد مختلف جامعه و همچنین مسؤولان خواست در عمل جهاد اقتصادی را نشان دهند و منویات رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشانند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی ابراز داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند و فرمودند که این دو کلمه به معنای واقعی آن باید مورد توجه مسؤولان و مردم قرار گیرد.

وی ابراز داشت: در ادامه تلاش هایی که بعد از پیروزی انقلاب برای رشد و شکوفایی جمهوری اسلامی انجام شده است، امسال مسائل اقتصادی به صورت جهادی باید مورد توجه همه اقشار و مسؤولان قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: هدف از این نامگذاری ها صرف تشکیل سمینار، همایش و نصب تابلو و بنرها نیست، بلکه پررنگ کردن این کلمات و نامگذاری در مقام عمل مدنظر مقام معظم رهبری است.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: در ادامه تلاش ها و فعالیت های بیش از سه دهه بعد از انقلاب اسلامی، باید با همراهی دولت و مردم جمهوری اسلامی در عرصه های اقتصادی شاهد جهش های بیشتری باشد.

وی ادامه داد: جامعه جوان ما نیز که از بهره هوشی و استعداد بالایی برخوردار هستند، باید زیر چتر حمایتی دولت و با عنوان جوانان میهن اسلامی بتوانند رشد علمی شایسته سال های گذشته را با شتاب بیشتر در عرصه های مختلف به پیش ببرند و به رخ جهانیان بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به دیگر ابعاد نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: جوانان ایران زمین با تلاش و جهاد اقتصادی در عصر بیداری امت های اسلامی به عنوان الگوی این کشورها نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: این جوانان انقلابی بپا خاسته اگر الگوی مناسب اسلامی در اختیارشان باشد، تلاش خود را به کار می بندند تا انقلاب شان توسط استکبار و ایادی وابسته به استکبار در کشورهای مختلف مصادره نشود.

وی بیان داشت: امیدواریم با الگوگیری این قیام ها از انقلاب اسلامی و ملت ایران، نهضت های اسلامی بیش از پیش به پویایی امت اسلام منجر شود و بتوانند مسلمانان را با همه منابع زیر زمینی و روی زمینی از دست چپاول گران شرق و غرب نجات دهند.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: امروز زمان جهش اقتصادی و سیاسی امت اسلامی فرا رسیده و زمان تحقق پیدا کردن آرمان های امام راحل و شهیدان به خون غلتیده نظام اسلامی ایران است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امیدواریم با حرکت درست نظام و مردم شتاب بیشتری در بیداری امت اسلامی به چشم بخورد و موفقیت های آنها بیش از هر زمان دیگری باشد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات