۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴
صبح امروز؛

جمعی از مسؤولان مازندران با آیت الله حسن زاده آملی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران به همراه جمعی از مسؤولان استانی امروز با آیت‌الله حسن زاده آملی دیدار و گفت و گو کردند.
 آيت الله حسن زاده آملي آيت الله حسن زاده آملي
کمال رستمعلی، مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تأیید این خبر گفت: استاندار مازندران به همراه جمعی از مسؤولان استان، صبح امروز با آیت الله حسن زاده در آمل دیدار کردند.

وی با بیان این که این دیدار به مناسبت سال نو و بهره گیری از نصایح علامه حسن زاده برای سال جدید مدیران استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این دیدار به صورت غیر رسمی صورت گرفت.

رستمعلی با اشاره به این که در این دیدار جمعی از مدیران استان و شهرستان آمل نیز استاندار را همراهی کردند، بیان داشت: این دیدار در محل سکونت علامه حسن زاده آملی در یکی از روستاهای شهرستان آمل صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران صبح امروز به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، معاون وزیر علوم، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، فرماندار آمل و برخی از مسؤولان شهرستان آمل با آیت‌الله حسن زاده دیدار کردند.

تاکنون خبری از جزئیات این دیدار منتشر نشده است./950/ت301/ص
ارسال نظرات