۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۱۲۱
در تعطیلات نوروزی صورت گرفت؛

تبیین اهمیت زمان از دیدگاه قرآن از سوی طلاب رامهرمز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با تعطیلات نوروزی موضوعات اسراف و اهمیت زمان از دیدگاه قرآن و اسلام از سوی روحانیان حوزه ‌علمیه رامهرمز برای مردم بازگو شد.
ساعت
محمدحسین محمدی، مسؤول معاونت تبلیغ حوزه علمیه رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در ایام نوروز موضوعات اسراف و اهمیت زمان از دیدگاه قرآن و اسلام توسط روحانیان حوزه ‌علمیه رامهرمز برای مردم بازگو شد.

مسؤول معاونت تبلیغ حوزه علمیه رامهرمز، در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: این روحانیان علاوه بر به جا آوردن دید و بازدید که جزو سنت‌های نیک پیامبر است؛ در حین انجام این سنت نیک مردم را از پرهیز اسراف و اهمیت وقت و زمان باخبر می‌سازند.

وی روحانیان و طلاب حوزه علمیه رامهرمز را مسؤول اجرای این طرح عنوان کرد و ابراز داشت: امید است که این طرح در ایام نوروز سال های آتی با برنامه ریزی دقیق تر و با موضوعاتی جدید اجرا شود و مردم از معارف ناب اسلامی در زمینه های مختلف زندگی آشناتر شوند.

گفتنی است، حوزه علمیه رامهرمز در سال 1348 توسط مرحوم آیت‌الله بهبهانی پایه‌گذاری شد؛ این حوزه قریب به 40 سال فعالیت خود را ادامه داد و در سال 1377 به دو حوزه باقرالعلوم و حضرت رقیه(س) انتقال یافت.

حوزه علمیه باقر‌العلوم واحد برادران با داشتن 80 طلبه و حوزه علمیه حضرت رقیه واحد خواهران با داشتن 130 طلبه در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند./9451/پ202/ص
ارسال نظرات