۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۱۲۲
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

تشریح جزئیات دیدار مدیران مازندران با آیت الله حسن زاده

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران جزئیات دیدار روز گذشته مسؤولان استان با آیت الله حسن زاده املی را تشریح کرد.
 آيت الله حسن زاده آيت الله حسن زاده آملي
حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به دیدار روز گذشته استاندار و جمعی از مسؤولان استان با آیت الله حسن زاده در آمل، جزئیات این دیدار را تشریح کرد.

وی با بیان این که آیت الله حسن زاده آملی در این دیدار از زحمات و تلاش مدیران در سطح استان قدردانی و خواستار استمرار و تقویت روند خدمت گذاری مسؤولان نظام به مردم شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: آیت الله حسن زاده آملی خدمت رسانی به مردم را یکی از مهم ترین اولویت های کاری مدیران دانست و بر تقویت آن در سال جدید تأکید کرد.

حجت الاسلام سهرابی بیان داشت: ایشان همچنین خطاب به مدیران تأکید کرد، ایمان و اعتقاد درونی باید مهم ترین ویژگی یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه: آیت الله حسن زاده آملی ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی»، بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید تأکید کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران همچنین به سخنان مهم آیت الله حسن زاده آملی در خصوص تقویت ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار تأکید کردند همه کارگزاران و مدیران جامعه اسلامی باید در کارشان عاملی برای تقویت ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام سهرای ادامه داد: آیت الله حسن زاده آملی در پایان جهت پایداری نظام جمهوری اسلامی دعا و از خدمات همه مسؤولان در سطح استان قدردانی کردند.

گفتنی است،  سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران روز گذشته، به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، معاون وزیر علوم، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و برخی از مسؤولان شهرستان آمل با آیت‌الله حسن زاده دیدار کردند./950/ت302/ص
ارسال نظرات