۱۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸
امام جمعه ساری:

خیزش های مردمی در منطقه برگرفته از روح انقلاب مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری، انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای دیگر کشورهای دنیا دانست و خاطرنشان کرد: خیزش های مردمی در منطقه و سایر نقاط جهان برگرفته از روح انقلاب مردم ایران در سال 57 است.
آيت الله نور الله طبرسي آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه مرکز استان،  با گرامیداشت 12 فروردین، سالروز همه پرسی تاریخی سال 58، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در چنین روزی پایه های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که 12 فروردین و حضور تاریخ ساز ملت ایران در آن همه پرسی همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرد، ادامه داد: مردم ایران با تأسی از امام راحل اجازه ندادند حکومت غیر از جمهوری اسلامی در این کشور استقرار یابد.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران با رأی بیش از 98 درصدی خود حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را برچیدند، ادامه داد: استقرار حکومتی اسلامی با نقش آفرینی مردم امروز در دنیا یک الگو است.

امام جمعه ساری، انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای دیگر کشورهای دنیا دانست و خاطرنشان کرد: خیزش های مردمی در منطقه و سایر نقاط جهان برگرفته از روح انقلاب مردم ایران در سال 57 است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بیش از سه دهه افتخار و اقتدار دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا بوده است، گفت: ایران اسلامی امروز در دهه چهارم که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است در اوج اقتدار قرار دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که امام راحل سه دهه گذشته بیداری اسلامی را پیش بینی کرده بودند، گفت: کشورهای اسلامی باید از انقلاب اسلامی الگو گیری کنند تا استقلال داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و با بیان این که بهار طبیعت الگویی برای بازگشت انسان ها به اصل خود است، ادامه داد: مردم باید در روز طبیعت افزون بر حضور در دامان طبیعت از این نعمت الهی محافظت کنند.

وی نسبت به سریال «پایتخت» واکنش نشان داد و با اشاره به این که رسانه ملی در نقش یک دانشگاه وظیفه ترویج فرهنگ و اندیشه های والای انسانی را بر عهده دارد، افزود: این رسانه فراگیر نباید مروج بد آموزی در سطح جامعه باشد./950/
پ202/ص
ارسال نظرات