۱۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴
آیت الله آل هاشم:

استکبار درصدد ناامن جلوه دادن سوریه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: دشمنان اسلام سعی داشتند سوریه را که در خط مقدم مبارزه با استکبار و صهیونیزم قرار دارد به ناامنی بکشند.
آيت الله آل هاشم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در خطبه های امروز آئین عبادی سیاسی جمعه تبریز اظهار داشت: بیداری امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

وی با بیان اینکه شایعه پراکنی و تفرقه اندازی سیاست دیرین دشمنان برای از بین بردن بیداری امت اسلامی است، گفت: حرکت امروز مسلمانان در کشورهای مختلف الهام گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

آیت الله آل هاشم با اشاره به توطئه های رسانه ای آمریکا و انگلیس در کوران حوادث و تحولات منطقه ای ادامه داد: دشمنان اسلام سعی داشتند سوریه را که در خط مقدم مبارزه با استکبار و صهیونیزم قرار دارد، به ناامنی بکشند.

امام جمعه موقت تبریز گفت: هوشیاری ملت مسلمان سوریه و حضور به موقع آنها در صحنه نقشه های شیاطین بزرگ را خنثی کرد، ملت های دیگر نیز باید آگاه به مواضع دشمن باشند و لحظه ای بصیرت دینی خود را از دست ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: رفراندوم یوم الله 12 فروردین آزادترین انتخابات تاریخ جهان است که در نهایت بهت و حیرت جهانیان را به دنبال داشت.

آیت الله آل هاشم رای مثبت بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی را نشان از عمق علاقه ملت به آرمان های اسلامی و مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم مسلمان ایران در این روز جمهوری اسلامی را به عنوان حکومت الله انتخاب کردند.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر اهمیت مساله کتاب و کتابخوانی، خواستار ترویج فرهنگ مطالعه و توسعه کتابخانه عمومی در مناطق مختلف کشور شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات