۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۲۲۲
امام جمعه گلپایگان:

موج بیداری منطقه، متأثر از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گلپایگان، با بیان این‌که ملت‌های منطقه به نقش الگو بودن انقلاب اسلامی اذعان می‌کنند، موج خیزش بیداری امت اسلام را متأثر و نشأت‌گرفته از انقلاب ایران دانست.
پيروزي انقلاب مصر
حجت الاسلام محمدعلی نکونام، امام جمعه گلپایگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری سال 1390 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی‌ گفت: با توجه به موقعیت بسیار خوب نظام اسلامی در مقطع حساس کنونی در دنیا به ویژه در جهان اسلام و خیزش بیداری اسلامی این نامگذاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب بسیار حکیمانه است.

حجت الاسلام نکونام با تجلیل از دستاوردهای کم نظیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، بیان داشت: خوشبختانه به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری، تلاش همه جانبه مسؤولان و دانشمندان و همت و همراهی مردم، کشور ما در عرصه های مختلف به دستاوردهای بی‌نظیری دست یافته است.

وی در ادامه با اشاره موج فراگیر بیدار اسلامی، این تحولات را متأثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی می‌تواند به ملت‌ها استقلال و عزت ببخشد و دست مستکبران را از ممالک اسلامی کوتاه کند.

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد: انقلاب اسلامی می‌تواند آرمان‌های اسلامی و دینی را عملی کند و ما امروز گوشه هایی از این برکات را می بینیم، اینها شعار نیست و ملت ها در عمل الگو بودن انقلاب اسلامی را دیده اند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: اگر ما به جایی برسیم که آثار انقلاب اسلامی به صورت گسترده ظهور کند قطعا خیزش و موج بیداری از جهان اسلام عبور خواهد کرد و به همه ملت ها خواهد رسید.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: دین مبین اسلام می‌تواند اداره کننده ملت‌ها و تأمین کننده همه نیازهای جوامع باشد و آنها را به اوج عزت برساند، نامگذاری سال 90 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی نیز در پی رساندن انقلاب اسلامی به اهداف متعالی است.

حجت الاسلام نکونام افزود: رسیدن جمهوری اسلامی ایران به این نقطه نیازمند جهاد در عرصه‌های مختلف است و همه باید برای تحقق این مهم رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی گفت: در کلمه جهاد نوعی حرکت کمال بخش و دشمن‌ستیزی مستتر است و تنها به معنای تلاش صرف نیست، بلکه به معنای مقابله همه جانبه با دشمن است.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت: مقابله با دشمن حرکت همه جانبه را می طلبد و مسؤولان و آحاد ملت در این راستا نقش سنگینی دارند و باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا کشور و نظام مقدس اسلامی به قله‌های تعالی و پیشرفت همه جانبه برسد.

وی تصریح کرد: هر کس در هر عرصه ای که خدمت می‌کند می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی باشد، فعالان عرصه فرهنگی نیز می‌توانند به گونه ای برنامه ریزی کنند که در این عرصه خدمت کرده باشند.‌/924/ت302/س
ارسال نظرات