۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۲۹۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه گلستان:

هم‌دستی آل سعود در کشتار مردم بحرین خیانت آشکار به مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه گلستان،‌ اقدام آل سعود را خیانت آشکار به مسلمانان دنیا دانست و گفت: رژیم عربستان سعودی با این گونه اقدامات ضد انسانی و مذبوحانه زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم می کند.
رژيم آل سعود


حجت الاسلام محمد علی فارقی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم‌کردن جنایت‌های انسانی در بحرین گفت: این گونه اقدامات ضد بشری آشکار دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

وی با انتقاد از سکوت کشورهای منطقه در برابر جنایت های آشکار در بحرین، افزود: عدم موضع گیری برخی کشورهای مسلمان منطقه به معنای حمایت همه جانبه از این گونه اقدامات ضد انسانی است.

حجت الاسلام فارقی با تأکید براین که امروز همه مسلمانان جهان در برابر مردم مظلوم بحرین وظیفه دارند، تصریح کرد: سکوت در برابر جنایت های بحرین خیانت به اسلام است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان با بیان این که مردم بحرین همچون دیگر مسلمانان کشورهای عربی برای احقاق حقوق از دست رفته خود قیام کردند، بیان داشت: تهاجم وحشیانه علیه مردم بی گناه و آزادی خواه بحرین نقض آشکار حقوق بشر است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار بحرین، خاطرنشان کرد: مدعیان دفاع از حقوق بشر تنها به دنبال حفظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا هستند.

حجت الاسلام فارقی با اشاره به این که جنایت های آشکار در بحرین بار دیگرنفاق و دروغ گویی مدعیان حقوق بشر و دموکراسی را آشکار کرد، بیان داشت: علما، سازمان کنفرانس و مقامات کشورهای اسلامی و همه مسلمانان جهان نباید نسبت به جنایت های ضد انسانی در بحرین بی تفاوت بوده و باید کمک کنند تا مردم این کشور به خواسته به حق خود برسند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان به مقاومت مذبوحانه اسکتبار جهانی در برابر خیزش های مردمی منطقه اشاره کرد و گفت: نقض آشکار حقوق بشر در بحرین بار دیگر چهره تروریستی کاخ سفید و همپیمانانش را نمایان کرد.

وی با بیان این که خیزش های مردمی در خاورمیانه به تأسی از انقلاب مردم ایران است، خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان منطقه امروز به این نتیجه رسیده اند که دیگر حاکمان دیکتاتور و سرسپرده نمی تواند در رأس حکومت قرار داشته باشند.

حجت الاسلام فارقی با تأکید براین که دامنه این حرکت های مردمی به زوی همه دنیا را فرا خواهد گرفت، بیان داشت: خیزش های مردمی منطقه با لشکر کشی و جنایت منحرف نخواهد شد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان با بیان این که امروز نظام سلطه از حرکت های مردمی در خاورمیانه بسیار هراسان است، تصریح کرد: کشورهای مستکبر غربی بدانند که بیداری اسلامی به زودی همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که امروز روح اسلام خواهی در همه دنیا دیده می شود، ادامه داد: دنیای غرب باید در برابرتفکر شیعی سر تعظیم فرود آورد.

حجت الاسلام فارقی همچنین با محکوم کردن لشکر کشی آل سعود به بحرین، گفت: حضور نیروهای عربستان سعودی در بحرین خوش خدمتی آشکار به آمریکا و حمایت همه جانبه از کشتار مردم بی گناه بحرین است.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گلستان، این اقدام آل سعود را خیانت آشکار به مسلمانان دنیا دانست و ادامه داد: رژیم عربستان سعودی با این گونه اقدامات ضد انسانی و مذبوحانه زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم می کند./950/ت302/س

ارسال نظرات