۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۳۱۵
مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه:

مردم مسلمان بحرین به دنبال خواسته‌های به حق خود هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه، کشتار مردم مسلمان بحرین را بسیار دردناک دانست و اظهار داشت: مردم مسلمان این منطقه به دنبال خواسته‌های به حق خود هستند؛ ولی متاسفانه آل خلیفه هرگز به این خواسته‌ها توجهی ندارند.
ادامه بازداشت شهروندان بحريني
حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب،‌ مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با محکوم کردن حوادث اخیر در منطقه گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان و بی‌دفاع هستیم که در کشورهای منطقه رخ داده و آل خلیفه آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند.

وی کشتار مردم مسلمان بحرین را بسیار دردناک دانست و اظهار داشت: مردم مسلمان این منطقه به دنبال خواسته‌های به حق خود هستند؛ ولی متاسفانه آل خلیفه هرگز به این خواسته‌ها توجهی ندارند.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: امیدواریم آل خلیفه از خواب غفلت بیدار شوند و از کشتار بی‌رحمانه در بحرین و مسلمانان منطقه دست بردارند.

وی تاکید کرد: متاسفانه آل خلیفه به قدری به قدرت وابسته شده‌اند که هموطنان خود را به خاک و خون می‌کشد و هرگز از این رفتار نابخردانه خود دست بر نمی‌دارد، امیدواریم خداوند برادران و خواهران بحرینی را به خواسته‌های خودشان برساند و شر آل خلیفه را از منطقه برچیند.

حجت‌الاسلام نواب به دلیل قیام مردم منطقه به ویژه مسلمانان بحرین اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون مردم مسلمان منطقه نسبت به آنچه حاکمان‌شان انجام می‌دهند، خسته‌ شده‌اند؛ زیرا در این کشورها ظلم و ستم بیداد می‌کند، به همین دلیل علیه حاکمان خود قیام کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر فساد در کشورهای منطقه بیداد می‌کند و مردم مسلمان نیز از این وضعیت ناراضی هستند؛ زیرا وضعیت خود را نسبت به دیگر کشورهای عقب مانده می‌بینند و به دنبال فضای بهتری برای کشورشان هستند.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان این که انقلاب مردم منطقه برگرفته از روح انقلاب مردم ایران اسلامی است، خواستار توجه هر چه بیشتر الگوی گیر مسلمانان جهان از انقلاب اسلامی شد و تاکید کرد: امیدورایم مردم منطقه به خداوند متعال توکل و همان شیوه مردم ایران اسلامی را دنبال کنند تا به پیروزی نهایی دست یابند./917/ت302/ص
ارسال نظرات