۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۳۴۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

نامگذاری‌های سالانه رهبر معظم انقلاب پویایی کشور را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران، وحدت، هماهنگی و همدلی در تحقق جهاد اقتصادی را ضروری خواند و گفت: مشارکت ملی، زمینه تحقق واقعی رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سال جدید را بیشتر فراهم می‌کند.
معاون تبليغ و آموزش هاي کاربردي حوزه علميه مازندران
حجت الاسلام جعفر غفاری، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال‌«جهاد اقتصادی» گفت: حرکت در مسیر رشد و پیشرفت نیازمند جهاد در عرصه اقتصادی است.

وی با بیان این که نامگذاری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر سال با حکمت و تدبیر خاصی صورت می‌گیرد، افزود: نامگذاری‌های ایشان در چند سال اخیر به گونه‌ای بوده که زمینه تحرک و پویایی کشور را در بخش‌های مختلف فراهم کرد.

حجت الاسلام غفاری با تأکید بر این که نباید از کنار این نامگذاری‌ها به آسانی گذر کنیم، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان جامعه اسلامی باید با تفکر و تأمل در بحث جهاد اقتصادی در جهت تحقق واقعی شعار امسال برنامه‌ریزی کنند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران با بیان این که سال‌های اصلاح الگوی مصرف و همت و کار مضاعف زمینه رسیده به جهاد اقتصادی بوده است، بیان داشت:  جهاد اقتصادی در دهه چهارم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نام نهاده شده است، فریضیه ای واجب بر همگان است؛ از این رو حضور آحاد جامعه اسلامی در این جهاد مقدس ضروری است.

حجت الاسلام غفاری با تأکید بر این که عموم مردم و مسؤولان کشور مخاطب جهاد اقتصادی هستند و این شعار مخاطب خاص ندارد، تصریح کرد: جهاد در عرصه اقتصادی تنها مربوط به امسال نیست؛ بلکه در همه سال‌ها باید تلاش در عرصه اقتصادی در سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران، وحدت، هماهنگی و همدلی در تحقق جهاد اقتصادی را ‌ضروری خواند و گفت: مشارکت ملی، زمینه تحقق واقعی منویات مقام معظم رهبری در سال جدید را بیشتر فراهم می کند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرشار از ظرفیت های عظیم جهادی است، خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر به ویژه هشت سال دفاع مقدس عامل مهمی در اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی بوده است.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که جهاد در عرصه‌های مختلف نیازمند نقشه راه است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و سخنرانی نخستین روز سال جدید در حرم رضوی نقشه راه امسال را برای عموم جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان ترسیم و تشریح کردند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه مازندران، با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر همواره با تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: جهاد عملی در عرصه اقتصادی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی با تأکید براین که جهاد اقتصادی استمرار همت و کار مضاعف است، خاطرنشان کرد: البته همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند جهاد اقتصادی به این معنا نیست که از دیگر حوزه‌ها غافل شویم./950/ت302/س
ارسال نظرات