۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۳۸۳
شیخ محمد یزبک ضمن هشدار نسبت به مصادره بیداری اسلامی از سوی آمریکا:

دوران پادشاهان سرآمده است

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد یزبک با محکوم کردن توصیف حمایت از ملت مظلوم بحرین با عناوین طایفه گری و فرقه گرایی، نسبت به مصادره بیداری اسلامی از سوی آمریکا هشدار داد.
شيخ يزبک
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی در روستای «علی النهری» در بقاع لبنان با اشاره به سیر تحولات و انقلاب ها در کشورهای عربی و محکوم کردن برچسب طایفی و مذهبی به حمایت از مردم بحرین، گفت: این تحولات حاکی از وجود بیداری نزد ملت های منطقه است.

وی خطاب به گروه 14 مارس که حمله وسیعی را علیه سلاح مقاومت شروع کرده اند، گفت: باید دید کسانی که در راستای زمین گذاشتن سلاح مقاومت یعنی سلاحی که لبنان و کرامت این کشور را حفظ کرده گام نهاده اند، به مصلحت و منفعت چه کسانی کار می کنند؟

شیخ محمد یزبک با اشاره به انقلاب های مردمی در کشورهای عربی، نسبت به مصادره این بیداری اسلامی از سوی آمریکا هشدار داد و تاکید کرد که دوران ملوک و پادشاهان سرآمده است.

وی با انتقاد از توصیف حمایت از ملت مظلوم بحرین که به دنبال خواسته های برحق خویش هستند با عناوینی همچون طایفه گری و فرقه گرایی و دخالت جویی در امور داخلی بحرین، گفت: این در حالی است که دخالت جویی های آمریکا در تمامی مسائل ریز و درشت شایسته و به جا شمرده می شود./981/گ
ارسال نظرات