۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۴۱۷
آیت الله نوری همدانی:

حکام دست نشانده بدانند خون‌های ریخته شده آنها را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با محکوم کردن کشتار مردم بحرین، تاکید کرد: مستکبران جهانی محکوم به سقوط هستند و جایگاهی در منطقه خاورمیانه ندارند.
حکام دست نشانده بدانند خون‌های ریخته شده آنها را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در حاشیه اجتماع عظیم اعتراض آمیز حوزویان که در مسجد اعظم قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران، کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و سایر بلاد اسلامی را محکوم کرد.

وی اجتماع حوزویان را پرشور توصیف کرد و ابراز داشت: برگزاری این اجتماع باشکوه و پرخروش جای تقدیر و تشکر دارد و حوزه علمیه و علمای قم نشان دادند که در برابر جنایاتی که صورت گرفته است، موضع می گیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: این جلسه باشکوه و پرخروش چندین پیام داشت، پیام نخست آن این است که مسلمانان مظلوم و محرومان که در کشورهای مختلف هستند بدانند بر اساس مکتب اسلام همه مسلمانان متعهد در کنار آنها هستند و خودشان را تنها نبینند.

این مرجع تقلید ادامه داد: ملت های مسلمان بپا خاسته بدانند راهی که در پیش گرفته اند، راه عاشورا و رهایی از ظلم و استکبار است و مطمئن باشند که پیروزی نهایی از آن آنها است.

وی با اشاره به دیگر پیام های اجتماع باشکوه حوزویان در قم، تصریح کرد: مستکبران بدانند که آن ایام گذشته که مستکبران می غریدند و مسلمانان می لرزیدند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: امروز مستکبران جایگاهی در منطقه خاورمیانه ندارند و دوران استکبار سپری شده است، آنها باید بدانند محکوم به سقوط و انحطاط هستند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: این اجتماع یک پیام هم برای برای کسانی که سر سپرده استکبار و دست نشانده آمریکا هستند داشت، اینها باید بدانند هر قطره خونی که ریخته می شود زوال و نابودی آنها را نزدیک تر می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسلمانان و محرومان روز به روز نیز قوی تر خواهند شد خوشبختانه مستضعفان پرو بال گرفته اند و ان شاءالله بزودی مستکبران از صحنه روزگار محو خواهند شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات