۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۴۴۰

طلاب حوزه های علمیه تبریز جنایات رژیم بحرین را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز طلاب و اساتید حوزه های علمیه تبریز مقابل بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.
تجمع طلاب تبريزي در اعتراض به جنايات بحرين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، علما، فضلا و اساتید حوزه های علمیه تبریز امروز با تعطیلی کلاس های درس خود، در اعتراض به کشتار مسلمانان بحرین مقابل بیت آیت الله شبستری تجمع کردند.

طلاب حوزه های علمیه حضرت ولی عصر(عج)، طالبیه، صادقیه و سفیران هدایت تبریز امروز با فریادهای «مرگ بر آل سعود »، «آل خلیفه نوکر آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا» ، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» کشتار بی رحمانه مسلمانان جهان به ویژه مردم بحرین را محکوم کردند.

طلاب تبریزی ضمن اعلام انزجار از جنایات دیکتاتورهای دست نشانده غرب و آمریکا در منطقه با سردادن شعارهای ضد استکباری و استبدادی، خواستار شکست مهر سکوت سران کشورهای اسلامی شدند.

روحانیان و طلاب شهر تبریز با شعارهایی سکوت هر مسلمان را خیانت به قرآن دانستند و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع لیبی و بحرین را محکوم و اعلام کردند که حاکمان آل سعود و آل خلیفه هم راستا با سیاست های ضد اسلامی آمریکا حرکت می کنند.

بنابر این گزارش، این تجمع از ساعت 11 آغاز و با سخنرانی آیت الله شبستری، قرائت قطعنامه ای پنج ماده ای و فریادهای تکبیر طلاب حوزه های علمیه تبریز پایان یافت.

در این قطعنامه با تاکید بر لزوم ادامه جهاد اسلامی در کشورهای عربی منطقه علیه حکام زورگو، خواستار خیزش گسترده‌تر مردم مظلوم نسبت به حکام دست نشانده غرب شده است.

قطعنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با اعتراض به حمایت آمریکا و اسرائیل از حکام دیکتاتور و ظالم منطقه، حمایت و پشتیبانی از خیزش های اسلامی را وظیفه هر مسلمان دانسته است./935/پ202/ع

ارسال نظرات