۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۴۵۴
استاد حوزه علمیه بناب:

آل سعود شریک قتل عالم مسلمانان بحرین است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بناب در جمع طلاب معترض به جنایات آل سعود و آل خلیفه گفت: آنان که همواره از حرمت قرآن و اسلام دم می زنند، امروز دستانی آلوده به خون مسلمانان دارند.
طلاب حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، اساتید، روحانیان، علما و فضلای حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب امروز با تعطیلی کلاس های درس در اعتراض به جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین، در مسجد جامع این شهر تجمع کردند.

طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) با فریادهای «مرگ بر آل سعود»، «آل خلیفه نوکر آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا» ، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا » کشتار بی رحمانه مسلمانان جهان به ویژه مردم بحرین را محکوم کردند.

روحانیان و طلاب بنابی همچنین با قرائت بیانیه ای اعلام کردند که حاکمان آل سعود و آل خلیفه هم راستا با سیاست های ضد اسلامی آمریکا حرکت می کنند.

حجت الاسلام سیدیوسف جابری، استاد حوزه علمیه بناب نیز در سخنانی دخالت دولت عربستان در اوضاع داخلی بحرین را غیر قابل قبول دانست و اظهار داشت: جنایات وحشیانه حکومت بحرین و پشتیبانی دولت های استکباری به ویژه آمریکا و عربستان از دولت آل خلیفه در اذهان مردم آزادیخواه جهان باقی خواهد ماند.

وی با انتقاد از سیاست های دوگانه غرب در قبال خیزش اسلامی ملت های مسلمان منطقه گفت: آنان‌که که شعار حمایت از حقوق بشران گوش عالم را کر کرده بود، امروز در قبال کشتار بی رحمانه مردم لیبی و بحرین سکوت اختیار کرده اند.

حجت الاسلام جابری آمریکا و رژیم صهیونیستی را عاملان اصلی جنایات بحرین و لیبی دانست و خاطر نشان کرد: موج بیداری اسلامی دیگر قابل مهار نیست، چراکه الهام گرفته از حرکت اسلامی و انقلاب ملت ایران در سال 57 است.

وی با بیان این‌که مردم ایران همواره امیدبخش حرکت های آزادی بخش و ضداستکباری ملل منطقه بوده اند، گفت: همه مسلمانان باید در سایه قرآن و اهل بیت(ع) اتحاد خود را در برابر دنیای کفار حفظ کنند و فریب توطئه ها و ترفندهای رسانه ای غرب را نخوردند.

این استاد حوزه علمیه بناب در ادامه دولت عربستان را شریک قتل عالم مسلمانان بحرین دانست و تصریح کرد: امروز شاهد ماهیت اصلی وهابیت در منطقه هستیم، آنان که همواره از حرمت قرآن و اسلام دم می زنند، امروز دستانی آلوده به خون مسلمانان دارند./935/پ202/س
ارسال نظرات