۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۵۲۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

روحانیت مرزبان شریعت محمدی در برابر شبهات است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که هیچ قشری به جزء روحانیت نمی تواند پاسخگویی شبهات گسترده دشمنان در سطح جامعه باشد، ادامه داد: روحانیت باید با ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از شریعت محمدی مرزبانی کند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع تعدادی از روحانیان در رشت، با اشاره به نقش علما و روحانیت در طول تاریخ گفت: روحانیت همواره بستر ساز حرکت‌های ضد استکباری و استبدادی در تاریخ بودند.

وی از روحانیت به عنوان پرچم‌داران عرصه تبلیغی یاد کرد و افزود: روحانیت همواره در خط مقدم مبارزه با استعمار و استبداد حضور داشت و هیچ اجازه نداد دشمنان اسلام به دین مبین اسلام صدمه ای وارد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که وظیفه روحانیت در شرایط امروز جامعه اسلامی بسیار سنگین تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: گسترش شبهات، فعالیت فرقه های ضاله و رشد فرهنگ غربی در جامعه حضور تبلیغی روحانیت را بیشتر می طلبد.

حجت الاسلام یاری به تلاش و سرمایه گذاری گسترده دشمنان اسلام در ایجاد شبهه در مسائل دینی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: امروز حضور روحانیت برای پاسخگویی به شبهات دینی در سطح جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با تأکید براین که روحانیت باید برای رفع شبهات و دفاع از اسلام با مطالعه و پژوهش مناسبت از مظلومیت دین دفاع کند، بیان داشت: جریان‌های منحرف فکری هر روز در سطح جامعه همانند قارچ رشد می کنند و این وظیفه روحانیت است که با حضور مستمر و همه جانبه در سطح جامعه پاسخگوی شبهه افکنی های آنها باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که شبهه افکنی های دشمنان نظام اسلامی امروز وارد فاز جدیدی شده است، ادامه داد: تضعیف اعتقادات دینی نسل جوان و بدبین کردن آنها نسبت به جامعه اسلامی یکی ازمهم ترین هدف های شوم دشمن است.

حجت الاسلام یاری با تأکید براین که هیچ قشری به جزء روحانیت نمی تواند پاسخگویی شبهات گسترده دشمنان در سطح جامعه باشد، ادامه داد: روحانیت باید با ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از شریعت محمدی مرزبانی کند.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی پس از چند دهه فعالیت سخت افزاری علیه نظام اسلامی به هیچ نتیجه ای نرسیده اند، ادامه داد: امروز آنها همه تلاش و سرمایه‌گذاری خود را در جهت حمایت وگسترش فرقه های انحرافی و شبهه افکنی دراعتقادات دینی صرف کرده اند./950/پ202/س

ارسال نظرات