۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۵۶۲
مدیر حوزه علمیه امام صادق گرگان:

سکوت در برابر جنایت بحرین خیانت آشکار به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) گرگان بیداری امروز منطقه خاورمیانه را یکی از برکات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: سکوت و بی تفاوتی در برابر اقدامات صورت گرفته در کشورهای مسلمان منطقه خیانت آشکار به شریعت محمدی است.
تظاهرات در يمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدمحسن طاهری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) گرگان، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و اساتید این مدرسه در گرگان، بیداری امروز منطقه خاورمیانه را یکی از برکات مهم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی همه آزادی خواهان دنیا است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که نظام سلطه بیش از سه دهه است که همه توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدصس جمهوری اسلامی به کار گرفته است، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ولایت مدار ایران اسلامی در برابر نظام سلطه امروز به الگویی برای همه کشورهای جهان تبدیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان، اقتدار و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی را مرهون هدایت های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره در همه عرصه های این انقلاب پیشگام بودند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: مردم ایران اسلامی ملتی بصیر، آگاه و ولایت مدار هستند و همین خصوصیت های بارز آنها را به الگوی مردم کشورهای دنیا تبدیل کرده است.

وی با تأکید براین که موج بیداری اسلامی با خشونت و کشتار مردم بی دفاع خاموش نشده اند، افزود: امروز تشکیل حکومتی اسلامی با محوریت مردم یکی از آرمان های مهم مردم مسلمان منطقه است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان با اشاره به این که متأسفانه ما امروز شاهد جنایت های هولناک در بحرین و لیبی هستیم، تصریح کرد: این اقدامات ددمنشانه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

حجت الاسلام طاهری با بیان این که همه مردم مسلمان جهان در برابر این جنایت های هولناک وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: سکوت و بی تفاوتی در برابر اقدامات صورت گرفته در کشورهای مسلمان منطقه خیانت آشکار به شریعت محمدی است.

وی با اشاره به این که امروز مسلمانان جهان باید این جنایت های آشکار در کشورهای بحرین و لیبی را محکوم کنند، تصریح کرد: سکوت در برابر این حرکت های ضد انسانی سبب گسترش تعرض به مردم بی گناه منطقه خواهد شد.

مدیرمدرسه علمیه امام صادق(ع) گرگان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار بحرین، گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر باید به وظیفه ذاتی خود دربرابر این اقدامات عمل کنند.

حجت الاسلام طاهری، سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های کشورهای منطقه به ویژه بحرین را دلیلی بر وابستگی کامل آنها به غرب دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه سازمان مدعی حقوق بشر امروز به عنوان عروسک های زیر دست آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات