۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۵۹۴
امام جمعه تبریز:

حفظ حکومت‌های دست نشانده رویکرد اصلی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: ایالات متحده در آینده ای نزدیک شکست مفتضحانه دیگری را تجربه خواهد کرد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به تحولات اخیر در کشورهای اسلامی اظهار داشت: سران سلطه آخرین ترفندها و توطئه های خود را برای حفظ دیکتاتورها و حکومت های دست نشانده خود در منطقه را به کار بسته اند.

وی با بیان این‌که عزم ملل مسلمان برای به زیر کشاندن حکام سلطه گر جدی است، گفت: کشتار بی رحمانه در لیبی و بحرین با دستور مستقیم آمریکا و اسرائیل و همکاری برخی دولت های خود فروخته منطقه صورت می گیرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که ادعای دخالت ایران در حوادث لیبی مضحک و غیرمنصفانه است، خاطر نمشان کرد: این آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در حوادث لیبی دخالت می کند و عامل بروز جنایات بی شرمانه شده اند.

آیت الله شبستری بیداری امت اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل دانست و گفت: آمریکا درصدد حفظ حکومت آل خلیفه در بحرین است، غافل از این‌که ایالات متحده در آینده ای نزدیک شکست مفتضحانه دیگری زا تجربه خواهد کرد.

امام جمعه تبریز با تشریح فعالیت‌های مختلف سران سلطه برای جلوگیری از سرنگونی حکومت دست‌نشانده بحرین اظهار داشت: همه این تلاش‌ها بیهوده است، چراکه اراده ملت‌های آزاده و بیدار بر سرنگونی دیکتاتورها و حکومت‌های ضداسلامی استوار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم‌کردن اهانت کشیش آمریکایی به قرآن کریم‌ تصریح کرد: سکوت سران برخی کشورهای اسلامی در برابر این قضیه ننگ آور است.

آیت الله شبستری خواستار محاکمه این کشیش افراطی شد و تصریح کرد: اگر امروز جلوی این‌گونه اهانت‌ها گرفته نشود، هیچ تضمینی برای تکرار این تحرکات ضد دینی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خواستار کمک نیکوکاران به حساب 100 امام در جهت رفاه حال مردم بی خانمان شد./935/پ201/س
ارسال نظرات