۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۶۴۵
امروز صورت گرفت؛

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت یادواره آیت الله موسوی شالی با علما

خبرگزاری رسا ـ اعضای ستاد برگزاری یادواره آیت الله موسوی شالی از علمای قزوین با برخی از علما و شخصیت های حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت یادواره آیت الله موسوی شالی با علما
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از مسؤولان و اعضای ستاد برگزاری یادواره نکوداشت آیت الله موسوی شالی از علمای شهر قزوین روز شنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و کردند.

بر اساس این گزارش اعضای ستاد برگزاری یادواره آیت الله موسوی شالی که در بین آنان مسؤولان قزوین نیز حضور داشتند، ابتدا در دفتر آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی حضور یافته و با این استاد برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله علوی گرگانی، برگزاری یادواره برای نکوداشت، تجلیل و تکریم علما را امری بسیار مهم و مقدس ارزیابی و از تلاش دست اندرکاران برگزاری این یادوراه قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: باید زمینه ای فراهم کنیم که از علما و بزرگانی که در قید حیات هستند نیز تجلیل و تکریم بشود تا جامعه بیشتر آنها را بشناسد.

اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله موسوی شالی سپس در دفتر آیت الله سید یوسف مدنی تبریزی حضور یافتند و با وی دیدار کردند، این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در این دیدار از شخصیت آیت الله موسوی شالی تجلیل کرد.

وی همچنین با اشاره به روایتی به بیان ویژگی های شخص عالم پرداخت و بیان داشت: عالم و روحانی باید مدام در حال مباحثه، مطالعه باشد و سعی کند هموراه روحیه مردمی بودن خود را حفظ کند.

اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله موسوی شالی امشب بعد از نماز مغرب و عشا نیز با شماری از علما از جمله آیت الله سیدمحمودهاشمی شاهرودی عضو هیات رییسه خبرگان رهبری و آیت الله سید محمدشاهرودی دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام علمی و شخصیت اجتماعی و سیاسی آیت الله موسوی شالی اردبیهشت ماه در شهر قزوین با حضور علما و روحانیان و دیگر اقشار مردمی برگزار خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات