۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۷۰۴
عصر امروز؛

جشن بزرگ میلاد حضرت زینب در حوزه علمیه مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ میلاد حضرت زینب(س) با حضور بانوان مشهدی، در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد برگزار شد.
حضرت زينب
خانم التفاتی، مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور حجت الاسلام واعظ موسوی در این مرکز برگزار شد.

وی افزود: این مراسم جشن همه ساله در شب یا روز ولادت حضرت زینب(س) با حضور بیش از 500 تن از اساتید و طلاب ومدیران و مسوولان حوزه علمیه خراسان و عموم بانوان مشهد برگزار می شود.

التفاتی، اجرای سرود، مولودی، مسابقه، سخنرانی و نمایش را از برنامه های این مراسم ذکر کرد و گفت: با توجه به استقبال مخاطبان، امسال بخش نمایشی برنامه برای تاثیرگذاری بیشتر به صورت تصویری و روایتگری اجرا شد.

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با بیان اینکه 16 تا 25 فروردین ماه به منظور بزرگداشت میلاد حضرت زینب به عنوان دهه زینبیه نامگذاری شده است ادامه داد: حضرت زینب(س)؛ شکوه عفت، تجلی بصیرت ومعرفت، آموزشگاه صبر، یاور ولایت، عقیله بنی هاشم، مظهر ایثار و رشادت، اسوه مدیریت و تدبیر، آیینه بلاغت و فصاحت، اوج بندگی و تجلی زیبایی الهی عناوین هر یک از روزهای این دهه را تشکیل می دهد.

التفاتی تصریح کرد: در این دهه برنامه هایی چون ارائه مقاله و مطالب پژوهشی پیرامون حضرت زینب(س) در برنامه صبحگاه، اعزام مبلغ به دبیرستان ها، هنرستان ها ومدارس راهنمایی اطراف جهت سخنرانی در خصوص ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) و برگزاری جشن میلاد اجرا می شود.

وی ابراز داشت: به همین مناسبت، ویژه نامه نشریه «عقیله» با عنوان مهر سپید با عناوین شناسنامه حضر ت زینب(س)، سفارش پیامبر(ص) در خصوص حضرت، احترام امام حسین(ع) به حضرت زینب(س)، مدح حضرت از زبان امیرالمومنین(ع)، پرستار نمونه، ارمغان پرستاری، وظایف پرستار منتشر شده است.930/202/س
ارسال نظرات