۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴

شانزدهمین شماره « ندای طالبیه» در تبریز منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه در دومین سال انتشار این نشریه در اختیار طلاب و اساتید حوزه علمیه آذربایجان شرقی قرار گرفت.
نداي طالبيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شانزدهمین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از شرایط پذیرش طلبه در حوزه علمیه آذربایجان شرقی، تجمع طلاب مدارس علوم دینی در مقابل بیت امام جمعه تبریز، راه اندازی خانه فرهنگ دیجیتالی در مساجد استان، فعالیت مبلغان مجازی در تبریز، گردهمایی مدیران حوزه های علمیه شمال غرب کشور و ارتحال آیت الله قزلجه ای از علمای برجسته آذربایجان از جمله مهمترین اخبار این نشریه است.

آزمون دوره عمومی پودمانی تبلیغ در حوزه علمیه طالبیه، گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی ارتش در تبریز، میزبانی حوزه علمیه طالبیه از گردشگران نوروزی، مصاحبه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذزربایجچان شرقی به همراه اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب شانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه به شمار می رود.

بنا بر این گزارش، « آرایش جهادی اقتصاد کشور» عنوان مقاله ای است که به قلم دکتر عادل پیغامی در این شماره از دوهفته نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/پ202/ص
ارسال نظرات