۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱
نگاهی به فعالیت طلاب در فضای مجازی؛

وبلاگ فرهنگی و مذهبی زنان

خبرگزاری رسا ـ وبلاگ فرهنگی و مذهبی زنان یکی از وبلاگ های فعال مذهبی است که از سوی یکی از طلاب حوزه علمیه قم در فضای مجازی به روز رسانی می شود.
وبلاگ فرهنگي و مذهبي زنان



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وبلاگ فرهنگی و مذهبی زنان یکی از وبلاگ های فعال مذهبی است که در فضای مجازی فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش، این وبلاگ دربردارنده موضوعات مختلفی همچون حجاب، بانوان نمونه، دختر ایرانی، احکام بانوان، بانوان و ورزش، زن در اسلام، زنان و خانواده، زنان و اجتماع،‌ زن از دیدگاه قرآن، زنان در ادیان دیگر، پرسش ها و شبهات، زنان و اهل بیت(ع) و زن از دیدگاه بزرگان مسلمان و غیر مسلمان است.

لینک وبلاگ های طلاب و دوستان، دفاتر مراجع تقلید، لوگوی وبلاگ ها و پایگاه های مذهبی و خبرنامه، بخش های اصلی این وبلاگ را تشکیل می دهد.

در بخش لینک وبلاگ های طلاب، وبلاگ هایی همچون، فکر جوان، طلوع آرامش در زندگی، گنجینه معرفت، کتاب وحی، مشاور ازدواج، راه رب،‌ احکام، ندای فطرت، احکام، دشمن شناسی، نگاه تو، عقائد شیعه، فلسفه احکام و مسائل شرعی، قطره، زونکن دیجیتال، خورشید نیمه شب، لینک داده شده است.

عمار،‌ مدیر وبلاگ، که از طلاب حوزه علمیه قم است، در پستی با عنوان«رسیدگی به خانواده» نوشته است:« توسعه دادن به زندگی خانوادگی و خوش رفتاری با اعضای خانواده یکی از ویژگی های مورد انتظار برای مومن و شیعه کامل است.

پیرو حقیقی امام صادق (علیه السلام) هیچ گاه نسبت به خانواده خود ، تنگ نظر، سخت گیر و بد رفتار نیست.

او تلاش می کند که به نحو شایسته ای با همسر و فرزندان خود معاشرت نماید و در صورت توان به رفاه و امور معیشتی خانواده گسترش دهد.»

وبلاگ فرهنگی و مذهبی زنان در طول یک سال فعالیت خود توانسته است نظر نزدیک به 35000 بازدید کننده را به خود جلب کند و به طور متوسط روزانه تا 150 بازدید کننده داشته است.

قالب زیبا و مرتبط با موضوع وبلاگ، امکان مشاهده در موبایل، از ویژگی های این وبلاگ است.

در بخش«درباره وبلاگ» می خوانیم: «وبلاگ فرهنگی و مذهبی زنان سعی دارد تا با مطالبی مستند و منطقی به مسائل مختلفی بپردازد که دختران و بانوان و همه کسانی که می خواهند تفکر اسلامی را در مورد دختران و زنان بهتر بدانند و با آنها آشنا شوند البته با دادن نظرات سازنده شما مخاطبین عزیز ما بهتر در این راه گام بر می داریم».

علاقه مندان به استفاده از مطالب این وبلاگ می توانند به نشانی اینترنتی http://zanan.mihanblog.com مراجعه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات