۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۹۲۲

بیداری اسلامی نتیجه تفکر پیروزی خون بر شمشیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر پژوهش و آموزش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: تمامی نیروهای انقلابی و همه انسان‌های آزادی‌خواه وظیفه دارند در مقابل ظلمی که نسبت به مردم مسلمان به ویژه مردم مظلوم بحرین می شود، سکوت نکنند.
حجت الاسلام محمدحسين حقجو


حجت الاسلام محمدحسین حق‌جو، مدیر پژوهش و آموزش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز ایادی استکبار در منطقه یکی پس از دیگری در حال ضعف و زوال هستند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای منطقه خاورمیانه که سال ها تامین کننده منافع کشورهای غربی و آمریکا بودند و به منطقه امن غرب تبدیل شده بودند، امروز در آتش خشم مردم خود می‌سوزند.


این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: شعار حقوق بشری که کشورهای غربی پیوسته سر می‌داند امروز چه شده است و حامیان حقوق انسان‌ها کجایند که جنایات مسلمان‌کشان را محکوم کنند.

وی اظهار داشت: امروز متدها و روش‌هایی که در انقلاب های مردمی دنبال می شود روش هایی است که انقلاب اسلامی با تمسک به آنها به پیروزی رسید.

وی منافع استرات‍ژیک آمریکا در بحرین را علت همکاری در سرکوب مردم عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا می خواهد با ریختن خون مردم بحرینى پایگاه خود را در این کشور حفظ کند.

این پژوهشگر حوزوی بیان داشت: امروز آمریکا در حال کنار گذاشته شدن از منطقه خاورمیانه است که این مایه عصبانیت امریکا است.

وی بیان داشت: آمریکا با استقرار سیستم های جاسوسی در کشور بحرین به گشت زنی جاسوسانه مشغول است و تحولات کشورها از جمله ایران را رصد می کند و درصدد است تا کشورهای حاشیه خلیج فارس را به صورت پیدا و پنهان کنترل کند.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز لیبی در عرصه عمل، سخن امام خمینی(ره) مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر را محقق می‌سازد و بدون تردید مقاومت مردم، پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: پتانسیل انقلابی موجود در ملت های مسلمان دیگر با تهدید و کشتار و تطمیع فرو نخواهد نشست.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: تمامی نیروهای انقلابی و همه انسان‌های آزادی خواه وظیفه دارند در مقابل ظلمی که نسبت به مردم مسلمان به ویژه مردم مظلوم بحرین می‌شود، سکوت نکنند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات