۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۱۵۰
با حضور هزاران نفر از طلاب مدارس علمیه؛

مراسم معنوی شب‌زنده داری و تجدید میثاق با امام زمان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم معنوی شب‌زنده داری و تجدید میثاق با امام زمان(ع) با حضور استادان، مدیران و هزاران نفر از طلاب مدارس علمیه قم، همزمان با روز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام هادي حسين خاني
حجت‌الاسلام هادی حسین خانی، معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر اخیر خود به شهر مقدس قم مبنی بر ضرورت توجه به تهجد و شب‌زنده داری به همین منظور با حضور طلاب و استادان حوزه علمیه این مراسم معنوی در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم معنوی شب‌زنده داری برای نخستین بار به صورت رسمی از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و با همکاری آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین خانی با بیان این که شب‌زنده داری در روحیه معنوی طلاب بسیار تاثیر گذار است، تصریح کرد: این برنامه معنوی با عنوان میهمانی ملکوت که شامل آیین تهجد و تجدید میثاق با امام زمان علیه السلام است در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیهما با حضور بزرگان حوزه، اساتید و هزاران نفز از طلاب مدارس علمیه در قم برگزار می‌شود.

وی گفت: طلاب مدارس علمیه روز یکشنبه 28 فروردین ماه در حرکتی دست جمعی از مدارس خود به سوی حرم حضرت معصومه(س) حرکت خواهند کرد که این برنامه معنوی از ساعت 4:30 صبح در حرم حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون علیها السلام برگزار خواهد شد./917/ت302/ص
ارسال نظرات