۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۲۴۴
31 فروردین برگزار می‌شود؛

تجمع بانوان طلبه غیرایرانی در محکومیت کشتار مسلمانان بحرین

خبرگزاری رسا ـ تجمع بانوان طلبه غیرایرانی و ایرانی حوزه علمیه خواهران در محکومیت کشتار بی‌رحمانه مسلمانان بحرین، 31 فروردین در قم برگزار می‌شود.
تجمع بانوان طلبه غیرایرانی در محکومیت کشتار مسلمانان بحرین
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجمع و راهپیمایی خواهران طلبه غیرایرانی و ایرانی حوزه علمیه خواهران به دنبال حملات وحشیانه و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و شیعیان مظلوم بحرین به دست آل سعود و آل خلیفه، 31 فروردین ماه در قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، طلاب غیرایرانی و ایرانی خواهر همراه خانواده با همکاری بخش‌های امور خانواده طلاب، مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی و جامعةالزهرا‌(س) با برگزاری تجمعی، کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم بحرین را محکوم خواهند کرد.

مراکز مختلفی همچون دانشگاه علوم پزشکی، حوزه علمیه خواهران و مراکز حوزوی دیگر نیز برای شرکت در این راهپیمایی بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

راهپیمایی خواهران طلبه غیرایرانی و ایرانی حوزه علمیه خواهران، چهارشنبه، 31 فروردین‌ماه، ساعت 10 صبح از میدان روح الله‌(ره) به سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم تجمع بانوان طلبه از ساعت 11 تا 12 در حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بانوان طلبه غیرایرانی از ملیت‌های مختلف با صدور بیانیه و اطلاعیه‌هایی، اقدام وحشیانه حکومت آل خلیفه و آل سعود را محکوم کرده‌اند که در این تجمع قرائت خواهد شد. /920/پ202/ص
ارسال نظرات