۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶
آیت الله طبرسی:

اقتدار و عظمت اسلام ناب لرزه بر اندام نظام سلطه و سرسپردگان آنها انداخته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، اسلام خواهی را مهم ترین عامل خیزش های مردمی در منطقه دانست و تصریح کرد: اقتدار و عظمت اسلام ناب محمدی لرزه بر اندام نظام سلطه و سرسپردگان آنها انداخته است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مدیر کل و معاونان مجتمع دخانیات استان در ساری، با اشاره به خیزش های مردمی درخاورمیانه، گفت: حرکت های آزادی خواهانه ملت مسلمان منطقه ریشه در اعتقادات دینی و فطری آنها دارد.

وی با بیان این که بیداری اسلامی امروز خاورمیانه برگرفته ازروح انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ملت مقاوم و مقتدر ایران اسلامی به الگویی برای ظلم ستیزی ملت های آزادی خواه دنیا تبدیل شده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نوای اسلام خواهی در خاورمیانه، نوید بخش برپایی حکومتی واحد با محوریت اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان منطقه برای تشکیل حکومتی مردمی برپایه اسلام عزمی راسخ دارند.

آیت الله طبرسی، اسلام خواهی را مهم ترین عامل خیزش های مردمی در منطقه دانست و تصریح کرد: اقتدار و عظمت اسلام ناب لرزه بر اندام نظام سلطه و سرسپردگان آنها انداخته است.

امام جمعه ساری همچنین با محکوم کردن جنایت های آشکار در لیبی و بحرین، گفت: امروز ملت های مظلوم و بی گناه کشورهای مسلمان منطقه به جرم اسلام خواهی ودفاع از حقوق خود کشته می شوند و این درحالی است که مجامع مدعی حقوق بشر به سکوت مرگبار خود ادامه داده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و با بیان این که تحقق واقعی شعار امسال شکوفایی و بالندگی کشورمان را در پیش خواهد داشت، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید با همت و تلاش مضاعف در جهت تحقق منویات امسال مقام معظم رهبری گام بردارند.

آیت الله طبرسی با بیان این که جهاد در عرصه اقتصاد ضامن گسترش روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه اقتصاد بین المللی خواهد بود، خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال مقام معظم رهبری زمینه خودکفایی کشور در بخش های مختلف را فراهم می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، رشد اقتصادی را عامل اقتدار و پیشرفت کشورها دانست و با بیان این که تحقق شعار امسال می تواند نظام اسلامی در دنیا مقتدرتر کند، ادامه داد: همه باید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای رسیدن به جایگاه برتر در سطح دنیا یاری دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمند سازی یارانه، این اقدام دولت را حرکتی مثبت در جهت برقراری عدالت اجتماعی و تحول اقصادی دانست و خاطرنشان کرد: اجرای مناسب این طرح در سال جهاد اقتصاد می تواند زمینه رشد و تحول اقتصادی کشور را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه به ویژگی های بارز این بانوی نمونه اسلام اشاره کرد و با تأکید براین که نسل جوان جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر از حضرت فاطمه(س) است، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه این بانوی نمونه است.

آیت الله طبرسی، حضرت فاطمه(س) را الگوی همه زنان عالم معرفی کرد و ادامه داد: زنان جامعه اسلامی باید در همه زمینه ها حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند.

وی، شهادت این بانوی ارزشمند اسلام را مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلام برای احقاق حق و احیای دین خدا تلاش کرد و در نهایت نیز به شهادت رسید./950/پ201/س
ارسال نظرات