۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹

برگزاری همایش مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سراب

خبرگزاری رسا ـ‌ به منظور هم‌اندیشی در مورد راه‌های کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی‌، همایشی با حضور مسؤولان اداری و فعالان فرهنگی در محل اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد.
همايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمد علی حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب، امروز در همایش مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی که در ‌سراب برگزار شد، گفت: مذهب نقش به سزایی در مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با بیان این‌که با تقویت باورهای مذهبی می‌توان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را کاهش داد، اظهار داشت: نماز، اعتقاد به معاد و روز حساب، و باور‌داشتن به اصول اخلاقی اسلام به تقلیل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌انجامد.

حجت الاسلام حسینی خواستار تعامل همه ارگان‌های ذیربط فرهنگی در جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی شد و افزود: نخبگان و فرهنگیان جامعه وظیفه خطیری در این مورد دارند و باید در ساماندهی مسائل فرهنگی پیشگام شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی ابراز داشت: لازمه حرکت در مسیر جهاد اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری جهاد فرهنگی است.

وی اضافه کرد: همدلی و همگرایی نیروهای فرهنگی و دینی عاملی مهم در دفاع از سنگرهای فرهنگی کشور است.

گفتنی است، همایش مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به همت اداره تبلیغات اسلامی سراب و با حضور مسؤولان ادارات و نهادهای دولتی و جمعی از فعالان فرهنگی سراب در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد./949/پ202/س
ارسال نظرات