۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۴۷۸

مردم قم با امضای طوماری از مردم مظلوم بحرین حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم قم طومار حمایت از مردم بحرین و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری در قبال حوادث جهان اسلام را که در حرم حضرت معصومه(س) نصب شده بود امضا کردند.
امضاي طومار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طومار حمایت از مردم بحرین در قم امضا شد.  این طومار حمایت مردمی از قیام اسلامی بحرین که در حرم حضرت معصومه(س) نصب شده است با استقبال زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه واقع شده و امضاهای گوناگونی بر ان نقش بسته است.

بنا به این گزارش متن این طومار که خطاب به مقام معظم رهبری نوشته شده است، به این شرح است: ما مردم قم و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) که ارداتمان را در سفر آسمانیتان به قم در بوته آزمایش قرار گرفت، ضمن ابراز انزجار از جنایتکارن صهیونیستی آل خلیفه و آل سعود و اعلام همدری با برادارن و خواهران مظلوم و بی دفاع برحین، بار دیگر جهت اجرای فرامین شما اعلام آمادگی و بیعت کرده و اعلام می کنیم تا آخرین قطره خون حاظر به جان فشانی هستیم.

گفتنی است همچنین نامه جامعه طلاب بحرینی با این عبارت که ای آقا، این طومار برای درد دل و بیعتی مجدد خدمتتان ارسال می شود در کنار طومار زائران حرم حضرت معصومه نصب شده است.

بنا به این گزارش مردم با نوشتن دل نوشته های گوناگونی همچون دعا برای رهایی مردم بحرین از دست جنایتکاران و آرزوی تعجیل فرج و آمادگی جهت حمایت مردم بحرین، حمایت خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام‌ کرده‌اند.

این طومار در آستانه درب ورودی نمایشگاه جنایات آل خلیفه و آل سعود در صحن امام زمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) نصب شده است. /909/پ203/ع
ارسال نظرات