۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۶۲۱
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

وحدت ملی و اسلامی مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان شرقی وحدت ملی و اسلامی را مهم‌ترین حربه در برابر توطئه‌های دشمنان دانست.
ميكائيل جمال پور، رييس سازمان بسيج اساتيد دانشگاه هاي آذربايجان شرقي
میکائیل جمال پور، استاد حوزه و دانشگاه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به تشدید تحرکات رسانه ای دشمنان ایران اسلامی در روزهای اخیر اظهار داشت: بیداری امت اسلامی در کشورهای منطقه موجی از روحیه استکبار ستیزی مسلمانان را به راه انداخته که قطعا به ضرر ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای آنان تمام خواهد شد.

وی با اشاره به دخالت آل سعود در اوضاع داخلی بحرین و کشتار بی رحمانه مردم این کشور خاطر‌نشان کرد: مسلمان‌کشی سعودی‌ها آینده ای تیره و تاریک برای آنان رقم خواهد زد، چنان‌که عاقبت هم پیمانی حسنی مبارک با آمریکا و اسرائیل بر همگان عیان شد.

معاون پژوهشی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: آنچه که مسلم است، بیداری امت اسلامی الهام گرفته از روحیه استکبار ستیزی مردم ایران و انقلاب اسلامی سال 57 است؛ اما باید دانست که دشمن دست روی دست نگذاشته و به فکر تفرقه و توطئه چینی در خود ایران است.

جمال پور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا با پشتیبانی و هدایت جریان فتنه در داخل کشور، درصدد راه‌اندازی آشوب های خیابانی در مناطق مختلف کشور هستند، از این رو بایستی همگان بصبرت و هوشیاری خود را در سنگر ولایت تقویت کنند.

وی با اشاره به تلاش رسانه های تجزیه طلب مورد حمایت آمریکا در کشورهای همسایه خاطر نشان کرد: در کنار تلاش خصمانه رسانه های غربی علیه نظام اسلامی ایران، برخی از این شبکه های تلویزیونی در روزهای اخیر به دنبال تحریک مردم ولایت مدار و متدین آذربایجان هستند.

جمال پور گفت: این شبکه های مغرض با تحریک روحیات ناسیونالیستی مردم آذری زبان و طرح مسائلی جزئی و حاشیه ای درصدد امیال صهیونیزم محور خود هستند، این در حالیست که به گواه تاریخ مردم تبریز و آذربایجان بیشترین سهم را در تحولات تاریخی ایران از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشته اند.

این استاد حوزه و دانشگاه وحدت ملی و اسلامی را مهم‌ترین حربه در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و خاطر‌نشان کرد: در شرایطی که دیکتاتورهای وابسته به غرب منطقه یکی پس از دیگری سقوط می کنند، نباید وحدت و انسجام ملی و دینی خود را خدشه‌دار کنیم، چراکه دشمن به دنبال کوچک‌ترین روزنه برای انحراف در آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران است./935/ت302/س
ارسال نظرات