۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۶۷۴
در تبریز؛

دوره آموزشی مدیریت فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فعالیت های قرآنی در تبریز خبر داد.
داننده، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،‌ علی داننده اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مؤسسات قرآنی استان و با هدف ارتقای دانش مدیریتی مسؤولان این مؤسسات، دوره آموزش مدیریت فعالیتهای قرآنی در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسعه کمی و کیفی و افزایش بهره وری، استفاده بهینه از منابع مادی و نیروی انسانی و همچنین ایجاد هماهنگی مدیریتی بین مؤسسات قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ آموزشی عنوان کرد.

داننده گفت: این دوره آموزشی پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه 90 برای مدیران مؤسسات قرآنی استان و بیست ودوم و بیست و سوم همین ماه برای مدیران مؤسسات قرآنی استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطر‌نشان کرد: دوره آموزشی یاد شده توسط دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق اجتماعی و فرهنگی در شهرستان سراب خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در جهت آگاه‌سازی، هم‌اندیشی و تقویت باورها و آموزه های دینی و تحریک غیرت دینی جوانان، آگاهی بخشیدن به خانواده ها و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی برگزار شده است.

داننده ادامه داد: این برنامه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب برگزار شد./935/د102/س
ارسال نظرات