۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۷۱۴

برگزاری راهپیمایی مردم تبریز علیه جنایت‌های استکبار جهانی در منطقه

خبرگزاری رسا ـ تجمع ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی مردم تبریز علیه جنایات استکبار جهانی در منطقه ‌برگزار شد.
تظاهرات مردم تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار تبریز امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه، با وجود بارش شدید باران و برودت هوا، با برپایی راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی، جنایات استکبار جهانی در منطقه را محکوم کردند.

زنان و مردان تبریزی با مشت های گره کرده و فریادهای ضداستکباری خود با محکوم کردن جنایات آل سعود و آل خلیفه تاکید کردند؛ بیز اولماقا حاضیروخ خامنه ای سربازیوخ؛ ( ما آماده مرگ هستیم سرباز امام خامنه ای هستیم).

مردم تبریز با شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا‌، مرگ بر اسرائیل، آل سعود نوکر آمریکا است، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسلام آمریکایی، خادمان حرمین همان خائین حرمین، جنایات استکبار محکوم باید گردد و .... خواستار اقدام مناسب سازمان کنفرانس اسلامی و مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار بی رحمانه مردم بحرین شدند.

مردم متدین آذربایجان امروز با وجود بارش شدید باران اعلام کردند که اگر رهبر فرزانه انقلاب صلاح بدانند، آماده حضور در کنار برادران مسلمان بحرینی برای مقابله با خائنان امت اسلامی هستند.

آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم تبریز در تظاهرات محکومیت جنایات بحرین، خواستار تداوم حرکت های اسلامی در کشورهای منطقه شد.

همچنین در پایان این تظاهرات بیانیه ای در 5 بند قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: سفرهای پنهان، آشکار و مستمر مقامات آمریکایی به کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان و آزادی خواه و برنامه ریز یهای وسیع جهت سرکوب شدید و دخالت نظامی گسترده علیه موج بیداری و مقاومت اسلامی مسلمانان در سراسر منطقه به ویژه در کشورهای مسلمان بحرین و لیبی تنها بخش کوچکی از نقشه های پلید و توطئه های بزرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما مردم همیشه در صحنه تبریز به استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر دول استعمارگر که به خاطر منافع مادی و پایگاه های موجود در منطقه و موجودیت اسرائیل غاصب، پشتیبانی همه جانبه را از حاکمان وابسته و مستبد منطقه می نمایند، می خواهیم دست برداشته و حقوق مسلمانان مبارز انقلابی، آزادی خواه و عدالت طلب منطقه را محترم بشمارند در غیر اینصورت در آینده نزدیک به قهر و غضب الهی و پاسخ کوبنده مسلمانان رو به رو خواهند شد./935/پ202/س
ارسال نظرات