۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۷۲۴
امام جمعه شوشتر:

دشمنی آل سعود با اسلام برای همه آشکار شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر، با بیان این که آل‌سعود با حرکت‌های خود در بحرین نشان داد که با اسلام سر جنگ دارد، اظهار داشت: دشمنی آل سعود با اسلام برای همه آشکار شد.
رژيم آل سعود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید جلیل محقق، امام جمعه شوشتر، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با بیان این که آل‌سعود با حرکت‌های خود در بحرین نشان داد که با اسلام سر جنگ دارد، اظهار داشت: دشمنی آل سعود با اسلام بر همگان آشکار شد.

امام جمعه شوشتر، در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: آل سعود نشان داد که با مظاهر اسلام هیچ سنخیتی ندارد و این مهم با سوزاندن قرآن در مساجد بحرین به دست نظامیان آل‌سعود به طور کامل مشخص است.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه نباید مقابل این جنایات سکوت کرد، گفت: نمی‌توان مقابل این جنایات و حرکت‌های دین ستیز سکوت کرد و باید در این باره اقدامی عاجل و سریع را در دستور کار مسلمانان و مردم ایران قرار داد تا شرایط در بحرین از بن بست خارج شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در کنار ملت بحرین ایستاده است، گفت: ایران اسلامی در کنار ملت بحرین استاده است و برای این امر به طور کامل از این مردم مظلوم دفاع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آل‌سعود حتی با مظاهر اسلامی نیز در ستیز است، تصریح کرد: افزون بر کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و شیعیان در بحرین آل‌سعود حتی با قرآن نیز سر ستیز دارد و از خراب کردن مسجد و آتش زدن قرآن نیز ابایی ندارد و این اوج دنائت این نظام پادشاهی در منطقه است.

حجت الاسلام محقق، در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به اینکه کشورهای غربی به دنبال کشته شدن مسلمانان هستند، ابراز داشت: کشورهای اروپایی و غربی دلشان برای اسلام و مردم نسوخته است و تنها به فکر آن هستند که با طولانی کردن جنگ تعداد بیشتری از مسلمانان را به کام مرگ بفرستند و این اصلی‌ترین برنامه استکبار در حضور در لیبی است.

امام جمعه شوشتر، در پایان سخنان خود، با اشاره به این که در بحرین آل سعود به شایستگی وظایفی را که استکبار برعهده وی قرار داده است انجام می‌دهد، یادآور شد: آل سعود نوکر استکبار جهانی است و در بحرین تنها برنامه‌های دیکته شده آمریکا را اجرایی می‌کند./9451/پ202/س
ارسال نظرات