۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۷۴۲

بحرین اشغالی

خبرگزاری رسا ـ بحرین روزگاری در اشغال پرتغالی ها و پس از آن انگلیسی ها و سپس آل خلیفه و امروز آل سعود است.
کشتار مردم بحرين


حامد عبداللهی


روزگاری که شبه جزیره عربی حجاز گوشه ای دورافتاده از امپراطوری بزرگ ایران بود و والی یمن به حکم پادشاه ایران منصوب می شد محمد ابن عبدالله امین قریشی، اشرف مخلوقات و دارای خلق عظیم در غار حرای مکه به رسالت مبعوث شد.

عرب های ساکن حجاز در جاهلیت نخستین گرفتار بودند که پیامبرخدا از جوانان آنان رزمندگانی برومند و سلحشورانی پیروزمند ساخت. نامه های فراخوان رسول الله به سوی پادشاهان وقت فرستاده شد و این پادشاه مغرور ایران بود که نامه مبارک را پاره کرد و خدا نیز سلطنتش را از هم گسست.

عرب ها از دیرباز وقتی به شمال منطقه و مرکز پارسیان اشاره می کردند به دریای عظیمی توجه داشتند که آن را خلیج می نامیدند. و این خلیج یک نام معرب هم داشت که فارس بود به نشانه ایرانیان. عرب ها با بکار بردن عبارت عربی « خلیج فارس» می دانستند از کدام منطقه سخن می گویند. همان نزدیک ترین سرزمین که رومیان در آن شکست خورده بودند و چندی پس از آن پیروز شدند و وعده خدا حق بود.[1]

آنگاه که که پیام اسلام از سرزمین مشرکان به گوش ایرانیان خداپرست رسید دین منحرفشان را کنار گذاشته و باز به تعلمیات آسمانی خدا بازگشتند. مجوسیان دیروز مسلمانان شدند اما خدا در باره این عرب ها فرمود که اگر قرآن را به غیرعربی نازل می کرد نمی پذیرفتند! [2]

عرب از جهالت اولی [3] دست کشیدند و تسلیم قرآن عربی شدند اما پس از پیامبر به اعقابشان بازگشتند [4] ولایت و امامت را رها کرده به خلافت بسنده کردند و حدیث و سنت را کنار گذاشته به اجتهادات خود تکیه کردند و صحابه منافق و مومن را هم رتبه کردند. این بود که جاهلیت نوین شکل گرفت و تا امروز ادامه یافت.

قرآن به واژگانی عربی و مسجع تنزل یافت که نیازی به تفسیر و مفسر ندارد و تنها در مجالس مصری یا نماز بدعت تراویح خوانده می شود.

مسلمانان سرسپرده طاغوت شدند و قرن ها بر این منوال گذراندند تا این که انگلیسی ها درپی منافع خودشان در میان مسلمانان نفوذ کرده و به فرقه سازی پرداختند. فرقه های افراطی بهائیت و وهابیت با دو گرایش شیعه و سنی، ثمره سیاست های انگلیسی است.

بهائیان رو به آینده کرده و از فلسفه انتظار موعود بهره جسته و زیاده روی کرده و سر از دین جدید و خدای جدید درآورند! و وهابیان رو به گذشته نهادند و به خدایی رسیدند که هیچ نشانه ای در مخلوقاتش ندارد و منفرد است! آنها از توحید به انفراد رسیدند و با هرچه نشانه الهی داشت به بهانه شرک، جنگیدند و تازیانه شوم تکفیر را بر گرده میلیون ها مسلمان زدند. تنها کعبه و مزار نبوی از دست شان سالم مانده است و گرنه این خانه مکعب و آن قبر شریف نیز در نگاهشان چیزی جز شرک نیست!

توسل به قرآن و اولیای خدا و امداد از غیر خدا به اذن خدا که در قرآن بارها از آن سخن رفته و روح القدس، فرشتگان و جنود نامرئی [5] از جمله آن است، شرک دانسته شده و خون مسلمانانی که به وحدانیت خدا، حقانیت پیامبر خدا و صداقت کتاب خدا ایمان دارند مباح شمرده می شود و مگر اجداد همین ها نبودند که دختران را زنده به گور می کردند بی هیچ گناهی [6] و مگر این همه بغض و عداوت، استمرار همان حمیّت جاهلی [7] نیست؟
اکنون پرسش این است که در عصری که همگان ادعای دموکراسی دارند چگونه است که مردان حجازی از تعیین سرنوشت خود ناتوانند و زنان انسان به حساب نمی آیند؟ به کدام حکم، فرزند حاکمی حاکم زاده شده و ملتی مطیع اویند؟

و چه نسبتی هست میان خلیفه سعودی و آمریکا که نفت مسلمانان را فدای کسر بودجه اش می کنند و درآمدش را به جای هزینه برای جهان اسلام، روزی در حلقوم صدام می ریزند که با استفراغش کویت را بر باد دهد و روزی سلفی های خشک مسلک خوارجی را می پرورانند که جهانی را با اعمال تروریستی از اسلام متنفر سازند؟

سالها است از جنگ بزدلانه 6 روزه عرب در برابر رژیم صهیونیستی می گذرد و هر روز عرب از روز پیش خوارتر شده و از صلاح الدین متعصب به یاسر عرفات بی غیرت رسیده است.
کجایند سلحشوران عربی که رقص شمشیرشان داستان هزارو یک شب است و مجلس شرابشان با کفار تصویر ماهواره ها؟ آری این ترسوهای صحرایی را امروز باید در بحرین جستجو کرد.

بحرینی که روزی مرواریدی عربی در خلیج فارس ها بود و به تمدنی ایرانی مفتخر، گرفتار پرتغالی ها شد و انگلیسی ها و امروز در چنگال آل خلیفه گرفتار است.
خاندانی که ندای برادرانشان در فلسطین نمی شنوند چون خلافتشان مدیون صهیونیست های اسرائیلی است!

امروز بار دیگر بحرین در اشغال نوکران کافران است. آنان که نام اسلام و رسم کفار را دارند. برادر می کشند تا نور خدا را خاموش کنند! اما «وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» [8]


ـــــــــــــــــــــــــ
1. نگر: سوره روم آیات اول
2. نگر: سوره شعرا آیه 198
3. نگر: احزاب 33
4. نگر:آل عمران144
5. نگر:سوره توبه آیه 26و 40 و سوره فتح آیه 4
6. نگر: سوره تکویرآیه 8
7. نگر: سوره فتح آیه 26
8. شعرا 227


ی702/گ
ارسال نظرات