۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۷۸۲
دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی:

شبکه نماز از سوی صدا و سیما راه‌اندازی شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی خواستار در نظر گرفتن زمانی برای پخش اخبار نماز و تأسیس شبکه نماز ‌برای انعکاس این اخبار در کنار شبکه قرآن شد.
ستاد اقامه نماز



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، پیش از ظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز استان‌های کشور خواستار در نظر گرفتن زمانی برای پخش اخبار نماز و تأسیس شبکه نماز ‌برای انعکاس این اخبار در کنار شبکه قرآن شد.

وی همچنین خواستار تولید برنامه‌های کوتاهی با طرح‌ریزی هیجانی و با هدف تأثیر بر افکار و قلب‌ها از سوی متخصصان، جامعه‌شناسان و شعرا شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، ساخت فیلم کوتاه در زمینه نماز را ضروری دانست و افزود: اکنون فیلم‌های مختلفی در همه زمینه‌ها ساخته می‌شود که اگر فیلم‌های کوتاه در زمینه نماز ساخته و هر هفته پانزده دقیقه پخش شود، بسیار مناسب است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت فیلم مستند ظهور نزدیک است، خواستار توانمند شدن مدرسان دینی و مقابله با این انحراف‌ها شد و گفت: مناسب است سازندگان این‌گونه مستندها، پیش از طراحی و تدوین فیلم با موضوعات مختلف دینی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که اکنون انحرافات و شبهات مختلفی در بین عموم مردم رایج شده است، گفت: مدرسان باید در پاسخ به شبهات دینی مسلح شده و پاسخ‌گوی شبهات عموم مردم باشند.

وی با اشاره به اهمیت اقام نماز، ایجاد شبکه نماز را ضروری خواند و تصریح کرد: فرمانداران با ابلاغ حکمی به بخش‌داران و دهداران، شبکه نماز روستاها را راه‌اندازی کنند و فردی که دارای قرائت صحیحی است اقامه نماز در روستاها را به عهده گیرد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات