۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۸۲۰
امام جمعه گلوگاه:

آل‌سعود حتی با مظاهر اسلامی نیز در ستیز است

خبرگزاری رسا ‌ـ‌ امام جمعه گلوگاه گفت: آل‌سعود افزون بر کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و شیعیان در بحرین حتی با قرآن نیز سر ستیز دارد و از خراب کردن مسجد و آتش زدن قرآن نیز ابایی ندارد.
امام جمعه گلوگاه
حجت الاسلام حسین رستمی، امام جمعه گلوگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری‌ اظهار داشت: غرب چه بخواهد و چه نخواهد، خاورمیانه جدید با الگوی اسلامی ایرانی در حال شکل گیری است و آینده ملت‌های مسلمان به دست خود مسلمانان رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: تخریب و حمله به تفکر شیعی و اسلامی کشورهای منطقه، که نمونه‌ای از آن در تخریب اماکن و عتبات عالیات مربوط به شیعیان در کربلا، سامرا و نجف مشاهده می شود، از اهداف وهابیت است.

امام جمعه گلوگاه، تعرض آل سعود به نوامیس مردم بحرین، بی‌احترامی به قرآن کریم و تخریب مساجد در این کشور را ناشی از ترس آنها از شکل‌گیری حکومتی بر پایه تفکر شیعی دانست و گفت: با توجه به اینکه برگزاری یک انتخابات آزاد به معنای شکل‌گیری حکومت دینی شیعی در منطقه است دشمنان اجازه انجام این امر را نمی‌دهند.

وی به فکر پلید استکبار برای بیرون راندن شیعه از بحرین اشاره کرد و گفت: برخی از کشورهای عربی و شورای همکاری خلیج فارس از عربستان در خصوص این تحرکات حمایت کرده‌اند که در آینده‌ای نه چندان دور، دود آن به چشم آنها خواهد رفت.

حجت الاسلام رستمی، تحولات اخیر یمن، لیبی و بحرین را نشانه‌های صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز آمریکا بیش از هر کشور استعمارگر دیگر نگران تحولات اخیر است، چرا که مواضع خود را با بیداری مسلمانان در خطر می‌بیند و مردم از اسلام‌ستیزی آنان به ستوه آمده‌اند.

امام جمعه گلوگاه بیان داشت: وقایعی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به وقوع پیوسته که ریشه اصلی آن در آگاهی و هوشیار شدن ملت‌ها است.

وی افزود: ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه امروز بیدار شده و دیگر سلطه کشورهای غربی که به وسیله نهادهایی مانند ناتو و شورای امنیت سازمان ملل اعمال می‌شود را تحمل نخواهند کرد.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: هتک حرمت قرآن و سوزاندن مساجد از جنایات ددمنشانه دولت بحرین است و این دولت باید بداند که ظلم در این کشور ادامه نخواهد یافت و عاقبت شومی در انتظار دولت ظالم بحرین است.

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر این که آل‌سعود حتی با مظاهر اسلامی نیز در ستیز است، گفت: آل‌سعود افزون بر کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و شیعیان در بحرین حتی با قرآن نیز سر ستیز دارد و از خراب کردن مسجد و آتش زدن قرآن نیز ابایی ندارد و این اوج رذالت این نظام پادشاهی در منطقه است.

امام جمعه گلوگاه افزود: شیعه‌کشی در بحرین نتیجه اندیشه انحرافی و زورمدارانه آل‌سعود و استکبار جهانی است و این اندیشه‌ها سبب شده تا یک اختلاف قومی و مذهبی در منطقه فراگیر شود که دامنه آن، استکبار و آل‌سعود و آل‌خلیفه را گرفتار خواهد کرد.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: سکوت جوامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر در قبال جنایت‌های اخیر در بحرین، سند روشن دیگری بر ادعای دروغین این جوامع غربی است./950/ت303/س
ارسال نظرات