۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۸۹۴
آیت الله شبستری:

صرفه جویی همواره مورد تأکید اسلام بوده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر نظارت در اجرای صحیح طرح هدفمندی یارانه ها گفت: مبانی دینی نیز بر صرفه جویی و عدم اسراف تأکید دارد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گام های اساسی و بزرگی برداشته است، اما ادامه راه مهم تر از آغاز آن است.

وی خاطر نشان کرد: مردم انتظار جلوگیری از گرانی در برخی کالاهای اساسی را دارند، به عبارت بهتر نظارت بر اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها ضرورت امروز جامعه است.

عضو خبرگان رهبری همراهی مردم با اجرای این قانون را ستودنی دانست و گفت: مسؤولان باید با قدردانی از مردم، این ملت را ولی نعمتان خود بدانند و هر چه بیشتر در جهت کسب رضایت و اعتماد عموم گام بردارند.

آیت الله شبستری با اشاره به جوسازی رسانه های بیگانه و عوامل داخلی منافقان پیش از آغاز طرح هدفمندی یارانه ها خاطرنشان کرد: امروز نه تنها کشور با هیچ بحرانی رو به رو نیست، بلکه مردم با کنترل مصرف و درآمد در جهت رفاه و عدالت حرکت می کنند.

وی توزیع عادلانه ثرورت، کاهش هزینه های زائد، توسعه عمرانی و رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده را از جمله مزایای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها دانست و گفت: مشترکان گاز طبیعی باید نهایت دقت را در مصرف داشته باشن، چراکه مبانی دینی نیز بر صرفه جویی و عدم اسراف تاکید دارد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: صرفه جویی و مصرف صحیح موجب افزایش برکات الهی در حیات بشر می شود و در مقابل اسراف باعث غضب الهی و سلب نعمات خواهد شد.

همچنین ولی الله دینی، مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل پرداخت./935/پ203/س
ارسال نظرات