۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۹۵۳

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، از رواج بدحجابی در برخی شهرهای کشور انتقاد و از این مساله ابراز تاسف کرد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز دوشنبه در دیدار شماری از فرماندهان کلانتری های سراسر کشور، شرکت کننده در طرح تعالی بصیرت، از رواج مظاهر بدحجابی در برخی شهرهای کشور انتقاد و از این مساله ابراز تاسف کرد.

وی ابراز داشت: متاسفانه به دلیل الگوگیری بخشی از جامعه از فرهنگ غرب روز به روز وضع ظاهری جامعه بدتر می شود که این مساله خوشایند نیست.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه بیستم سوره مبارکه احقاف، تاکید کرد: خداوند تبارک و تعالی در این آیه شریفه نکات بسیاری را به انسان متذکر می شود و ما باید به این آموزه ها توجه کنیم.

وی از دنیا به عنوان مزرعه آخرت یاد کرد و ابراز داشت: مرگ پایان زندگی انسان نیست، بلکه دنیا همچون اتاق انتظاری برای آخرت است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: مراقب باشید موقعیت و مقام، شما را شیفته خود نکند و به آن دل نبندید.

وی گفت: در همه مسؤولیت هایی که دارید مراقب باشید تا خدایی ناکرده مورد خشم و غضب حق تعالی قرار نگیرید و بدانید خداوند در هر لحظه و زمان ناظر و شاهد بر اعمال شما است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات