۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

تریبونی کردن اختلافات از سوی مسؤولان اقدامی نادرست و برخلاف مصالح کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، خواستار توجه ویژه همه مسؤولان کشور به فرمایشات مقام معظم رهبری شد و از آنها خواست اختلافات درونی و جزیی را به سطح جامعه نکشانند و اسباب نگرانی مردم را فراهم نکنند.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني، امام جمعه زاهدان
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان درباره حفظ وحدت مسؤولان، این سخنان را بسیار حساب شده و مهم خواند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی آغازین سال جدید بحث جهاد اقتصادی را که به عنوان تابلوی کار مطرح نمودند، محورهای مختلفی را جزو امور ضروری برای دستیابی به این آرمان ذکر کردند که از مهم ترین لوازم آن اتحاد و همدلی آحاد ملت و مسؤولان بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در شرایط کنونی نپرداختن به مسائل حاشیه و پرهیز از حاشیه سازی یکی از مهم ترین لوازمی است که کشور به آن نیاز دارد و همه باید به این اصل مهم توجه کنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: هر دولتی نقاط مثبت و منفی دارد، دولت فعلی هم از این قاعده مستثنی نیست، اما اینکه مسؤولان روبروی هم صف آرایی و اختلافات را تریبونی کنند، این موضوع از مسائلی خواهد بود که مورد توقع دشمنان و بر خلاف نظر دلسوزان نظام است.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: ایشان تاکید کردند من از فرد حمایت نمی کنم، حمایت ما از جریان و خط است و خوشبختانه در کشور مسؤولان و دولت در حال کار و تلاش هستند و مقام معظم رهبری نیز به این نکته اساسی اشاره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیلمانی در پایان سخنان خود تریبونی کردن اختلافات از سوی مسؤولان را خلاف مصالح ملی دانست و از مسؤولان نظام خواست با اصلی و فرعی کردن امور، اختلافات درونی خود را به سطح جامعه نکشانند و اسباب نگرانی آنها را فراهم نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: هر فرد کارشناسی اگر مصالح نظام را در اولویت بداند به این نکات توجه می کند و وحدت ملی را سرلوحه کار خود قرار می دهد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات