۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۹۹۰
مسؤول دفتر جامعه مدرسین:

مسؤولان اختلافات را به سطح جامعه نکشانند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه مسؤولان اختلافات جزیی را به سطح جامعه نکشانند، وحدت را یک نیاز اساسی و راهبردی برای نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای مواضع خود را به صورت کاملا شفاف در رابطه با بیانات رهبر انقلاب اسلامی بیان کرده است.

وی گفت: پشتیبانی و حمایت از مواضع مقام معظم رهبری مساله ای طبیعی است و این موضوع چیز جدیدی نیست، البته وظیفه رهبر معظم انقلاب جلوگیری از هر گونه انحراف است و ایشان همان گونه که خود تاکید کردند در این مسیر ثابت قدم هستند و ذره ای کوتاه نمی آیند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تاکید کرد: نظام اسلامی مثل یک خانواده منسجم و دارای اعضایی است که با همدلی و وحدت در برابر دشمنان می ایستند.

حجت الاسلام سقای بی ریا تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که همه سران قوا، مسؤولان و دولتمردان مشغول کار و در صحنه هستند و این گونه مسائل نیز که پیش بیاید با قوانین و اصولی که وجود دارد حل می شود.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کشاندن اختلافات از سوی مسؤولان به سطح جامعه و مردم و رسانه ها را به صلاح ندانست و گفت: مسائلی که بین مسؤولان وجود دارد باید بین خودشان حل شود و نباید به سطح جامعه و بین مردم کشیده شود.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: ما با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری باید روی وحدت امت اسلامی و توجه به آرمان ها و راه عظیم رو به رشدی که نظام اسلامی و ملت در پیش گرفته اند تاکید کنیم و این راه را با قدرت ادامه دهیم.

حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل در روشن بینی و ژرف نگری و جامع نگری و رصد مسائل نسبت به دیگران تیزبین تر و دارای دید عمیق تری هستند و همه باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات