۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۰۱۸
آیت الله ممدوحی:

رسانه ها و مسؤولان از التهاب آفرینی در جامعه بپرهیزند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از رسانه ها و مسؤولان کشور خواست با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از التهاب آفرینی در جامعه اجتناب کنند.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبری داهیانه رهبری این گونه است که همیشه «طبیب دوار بطبه» بوده اند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هر کجا نقص و مشکلی ببینند با درایت و تدابیر حکیمانه خود مشکل را حل می کنند.

این عضو جامعه مدرسین ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راجع به مسائل اخیر نیز گفتند که این مساله موضوع مهمی نیست و اتفاقی نیفتاده است که رسانه ها بخواهند عیله نظام سوء استفاده کنند.

آیت الله ممدوحی اضافه کرد: این اتفاق قبل از این نیز اتفاق افتاده است که دشمنان ما بخواهند سوء استفاده کنند، ایشان به مسؤولان و مردم توصیه کردند که به این مسائل دامن نزنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان، مخاطب پیام و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: رسانه ها و مطبوعات نیز مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و باید از التهاب آفرینی در جامعه اجتناب کنند و تیترهای جنجالی نزنند.

آیت الله ممدوحی گفت: بحمدلله رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشیار است، ریاست جمهوری هم از همه بهتر می داند که اگر در حال حاضر موقعیتی است که باید کشور را مدیریت و اداره کرد و این مدیریت باید همه جانبه باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت:‌ بحمدلله آقای احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان نیز این گونه هستند و دشمنان نمی توانند از ناحیه ایشان سوء استفاده ای علیه نظام بکنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات