۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

وحدت، ثمره فصل الخطاب دانستن رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، با فصل الخطاب دانستن رهنمودهای مقام معظم رهبری، وحدت را یکی از رموز اصلی پیروزی و عامل تداوم انقلاب اسلامی دانست و از مسؤولان خواست این اصل را مدنظر داشته باشند.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه قم، روز سه شنبه در نشستی خبری با حضور خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تاکیدات مقام مظعم رهبری، وحدت را یکی از نیازهای همیشگی نظام اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه مهم ترین مساله ای که می تواند ماموریت های مختلف نظام را تامین کند، وحدت و همدلی آحاد مختلف جامعه است، تاکید کرد: به  یقین نقش خواص و نخبگان که در جامعه تاثیرگذار هستند در این راستا بیش از سایر اقشار است.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: مقام معظم رهبری به مسؤولان و نخبگان در این زمینه تذکر دادند، چراکه اگر هر یک از مسؤولان به سمتی حرکت کنند مردم نیز دچار تشتت و تفرقه خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسؤولان قوا باید هماهنگ و متحد باشند، افزود: مسؤولان اگر اختلافی هم دارند باید در بین خودشان مسائل را حل کنند و این امور را به سطح جامعه و مردم نکشانند.

حجت الاسلام اکبری وحدت را از رموز اصلی پیروزی، حفظ و تدوام انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: اگر خدایی ناکرده وحدت در نظام اسلامی دچار خدشه شود در سایر عرصه‌ها نیز به مشکل خواهیم خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود، نظر مقام معظم رهبری را حجت بر همه مسؤولان دانست و با بیان این‌که نظر ایشان فصل الخطاب است و همه باید از آن تبعیت کنند، ابراز داشت: ما معتقدیم در نظام اسلامی همه باید تابع رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه باشند.

حجت الاسلام اکبری تأکید کرد: وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان این است که در اینجا با بصیرت و بینش لازم اقدام کنند و رسالت خود را به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قم، با تأکید بر این‌که وظیفه شرعی و دینی ما تبعیت از ولایت فقیه است، ابراز داشت: ملت بزرگوار ایران در راه دفاع از حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی از همه چیز خود می‌گذرند.

وی اضافه کرد: امروز ولایت فقیه تنظیم کننده اقتدار و عزت نظام اسلامی و امیدواریم همه گروه ها و افراد در این مسیر گام بردارند و از مقام معظم رهبری تبعیت کنند. /924/پ202/س
ارسال نظرات