۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۱۳۵
امام جمعه سردشت دزفول:

مطرح کردن مشکلات مسؤولان در سطح جامعه به نفع دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول، گفت: با توجه به بیداری اسلامی که در منطقه خاورمیانه به وجود آمده است به یقین ملت ایران الگوی مناسبی برای ملت های قیام کرده می باشد که بهتر است رسانه های داخلی مشکلات مسؤولان را در ملأ عام مطرح نکنند.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که جامعه روحانیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی نقش مهمی در روشنگری مردم داشته اند، اظهار داشت: امروزه با توجه به بیداری اسلامی روحانیان نقش بسیار مهمی در روشن گری جامعه اسلامی دارند.

امام جمعه سردشت دزفول، در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که حرکت کردن جامعه روحانیان در زیر سایه رهبری موجب تعالی بصیرت و روشن گری در جامعه خواهد شد، بیان داشت: روحانیان بینش و آگاهی خود توطئه های دشمنان را خنثی و جامعه را از انحراف فکری، فرهنگی و عقیدتی مصون بدارند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به این که همه اعم از دوست و دشمن از خدمات ارزنده دولت های نهم و دهم تمجید کرده اند، ابراز داشت: دولت دکتر احمدی نژاد با تمام نیرو و انرژی خود در طول شبانه روز در حال خدمت به مردم است که خوشبختانه این خدمات مورد تأیید ملت و رهبری عزیز واقع گردیده است.

وی نظام مقدس اسلامی را تحت رهبری ولایت مطلقه فقیه خواند و افزود: مقام معظم رهبری هر کجا که بداند از مصلحت بزرگی در کشور غفلت شده است بنا به اختیارات ولایت مطلقه حق دخالت در کار و فعالیت های قوای سه گانه را دارد.

امام جمعه سردشت، به خارج شدن مشکلات مسؤولان از محیط کاری و مطرح کردن آن در جامعه امروزی اشاره و تصریح کرد: در این برهه از زمان و با توجه به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردن مشکلات شخصی مسؤولان در رسانه ها به صلاح نظام مقدس اسلامی نمی باشد.

حجت الاسلام نصیری، خاطرنشان کرد: مسئولان هر مشکل شخصی که با هم داشته باشند طبق رهنمودهای رهبری حق ندارند آنها را در حیطه کاری و در ملأ عام مطرح و فضای جامعه را غبار آلود بکنند بلکه در فضای به دور از حیطه کاری مشکلات خود را بیان و حل و فصل بکنند.

وی با بیان این که رسانه های جمعی و گروهی سهم بسیار مهمی در ایجاد وحدت و همدلی بین یک ملت را دارند، اظهار داشت: در حال حاضر آرمان های انقلاب اسلامی مورد تهاجم دشمنان کینه توز نظام اسلامی قرار می گیرند که در این میان وظیفه رسانه های جمعی و گروهی حفظ وحدت و یکپارچگی و بیرون کشیدن جامعه از هرج و مرج است.

حجت الاسلام نصیری، تأثیر پذیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحولات اخیر منطقه خاورمیانه را بسیار مهم و حساس خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به بیداری اسلامی که در منطقه خاورمیانه صورت گرفته به یقین ملت ایران الگویی مناسب برای ملت های بپاخواسته می باشد که به صلاح نظام و انقلاب است رسانه های گروهی و جمعی مشکلات مسؤولان را در ملأعام مطرح نکنند./9463/ت302/ص
ارسال نظرات