۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰
امام جمعه شادگان:

خاورمیانه جدید جایی برای حکومت های ظالم ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شادگان، حکومت آل خلیفه را تشنه قدرت دانست و اظهار داشت: آل خلیفه جهت باقی ماندن در حکومت و سلطه بر مردم بی گناه و مظلوم بحرین به جنایاتی دست زده که تا کنون رژیم جعلی اسرائیل مرتکب آن نشده است.
بيداري اسلامي


حجت الاسلام احمد سواری، امام جمعه شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به کشتار مردم بحرین به دست عمال آل خلیفه و آل سعود اشاره کرد و اظهار داشت: علت بروز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه به ستوه آمدن مردم بی گناه و مسلمان کشورهای عربی از ظلم و ستم حکام خائن عربی در قبال کشورهای مسلمان است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه تحولات منطقه خاورمیانه در راستای پیشرفت مکتب اهل بیت و مذهب تشیع در جهان به دست برادران و خواهران مسلمان در حال تحقق است و بیداری اسلامی مردم مسلمان کشورهای عربی سدی محکم در برابر تبلیغات سوء استکبار جهانی علیه مذهب تشیع است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان، به اقدامات آل سعود و آل خلیفه در توهین به مقدسات شیعیان اشاره و تصریح کرد: آل سعود و آل خلیفه نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی و دست نشانده آمریکا در منطقه خاورمیانه برای چپاول کشورهای مسلمان هستند.

استاد حوزه علمیه، با بیان این که جنایات آل خلیفه و آل سعود در طول تاریخ بی نظیر است، ابراز داشت: آل سعود و آل خلیفه در بحرین مرتکب جنایاتی شده اند که رژیم جعلی اسراییل تاکنون در فلسطین این گونه به مقدسات مسلمانان توهین و تجاوز نکرده است.

امام جمعه شادگان، اضافه کرد: ادعای مسلمان بودن آل خلیفه و آل سعود پوشالی و توخالی است و این حکام خائن عربی هیچ بویی از اسلام و مسلمین نبرده اند؛ چرا که آل خلیفه و آل سعود بازیچه دست استکبار جهانی هستند.
حجت الاسلام سواری خراب کردن مساجد در بحرین را توطئه فرقه ضاله وهابیت دانست و تاکید کرد: تخریب مساجد آینده خوبی برای آل سعود و وهابیان ندارد؛ چرا که آنان با انجام این گونه اعمال ننگ آور، شیعیان جهان را به ستوه آورده و آتش خشم آن ها را جوشان می کنند.

وی به اقدامات وحشیانه و بی رحمانه وهابیت آل سعود و آل خلیفه در قبال تحولات منطقه خاورمیانه اشاره کرد و بیان داشت: تنها گناه اصلی مردم بحرین که وهابیت این گونه وحشیانه با آنان برخورد می کنند تبعیت از ولایت و امامت حضرت امیرالمؤمنین(ع) است و وهابیت کور دل از رواج مذهب تشیع در سطح جهان در هراس هستند.

امام جمعه شادگان گفت: استکبار جهانی در همه جای جهان به دنبال منافع خودشان هستند و برای بدست آوردن این منافع حتی اگر حاضر باشند کل مردم یک ملت را به خاک و خون بکشند این عمل را انجام می دهند و به کرده خود افتخار می کنند.

استاد حوزه علمیه، با بیان این که کشورهای مسلمان عربی از انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ظلم و ستم الگو گرفته اند، اذعان داشت:ملت های منطقه دیگر از دوگانگی آمریکا درعرصه سیاست جهانی خسته شده اند و با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران به پا خاسته اند تا حکومت های ظلم و جور را از کشورهای خود اخراج بکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شادگان، آینده خاورمیانه جدید را درخشان و روشن برای ملت های مسلمان دانست و گفت: حکام فاسد کشور های عربی باید بدانند که دیگر جایی در منطقه خاورمینه جدید ندارند و هرگزنمی توانند در مقابل خشم ملت ها به پا خواسته ایستادگی بکنند؛ چرا که مردم دیگر زیر بار ظلم وجور نمی روند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظیفه مسلمانان نسبت به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه خاطر نشان کرد: وظیفه ی همه مسلمان جهان دفاع از مردم مظلوم بحرین است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در این راستا پیشقراول و کانون امن مظلومان عالم است./9464/ت302/ع

ارسال نظرات