۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۲۵۷
امام جمعه دزفول:

اتحاد و همدلی بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، اتحاد و همدلی را بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان دانست.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
حجت الاسلام محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وظایف طلاب و روحانیان نسبت به بصیرت افزایی در جامعه، اظهار داشت: روحانیان وظیفه دارند با بصیرت افزایی در جامعه مردم و مسؤولان را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنند و در تلاش برای خنثی سازی آنان باشند.

وی به اقدام های دولت خدمتگذار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پس از انتخابات دوره نهم، کشور از حالت بحرانی خارج شد و سیر سعودی را طی کرد که ما امروزه به روشنی شاهد این پیشرفت ها هستیم، به طوری که ایران رتبه نخست را در خاورمیانه کسب کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به اقدام ها و توطئه های منافقان داخلی و خارجی، اذعان داشت: منافقان همواره در تلاش برای زیر سؤال بردن و خدشه دار کردن اقدام های صادقانه دولت احمدی نژاد هستند، اما خوشبختانه آن قدر این تلاش ها و خدمات چشم گیر بوده، که هیچ کس نمی تواند مردم را نسبت به تلاش های دولت بدبین کند.

وی با اشاره با سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عملکرد دولت نهم و دهم، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود در جمع مردم فارس تصریح کردند که اعضای دولت و شخص رییس جمهور با همه وجود در حال خدمت رسانی به مردم هستند؛ از این رو ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت حمایت می‌کنند.

امام جمعه دزفول، با بیان این که رهبر معظم انقلاب بزرگترین رأس نظام اسلامی است، تأکید کرد: این که برخی ها می گویند رهبری نباید در کار دولت دخالت کند به طور کامل غلط و اشتباه است، در وظایف رهبری آمده است هر کجا که برای نظام مشکلی بوجود آمد و یا مصلحتی مورد غفلت قرار گرفت وارد عمل شود و آن مشکل را برطرف کند.

وی به اقدام ها و دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان به شدت در تلاش برای خدشه دار کردن جایگاه ایران در منطقه هستند و بهترین روش برای این منظور اختلاف بین مسؤولان نظام است؛ از این رو مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی باید با اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن اختلاف نظر ها، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و ایران را در جهت تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی به پیش ببرند./9465/ت303/ص
ارسال نظرات